Warsztat ten kierujemy do menadżerów, którzy chcą zwiększać efektywność w zarządzaniu zespołami.
Podstawowym celem tego szkolenia jest przekazanie uczestnikom usystematyzowanej wiedzy
oraz umiejętności z zakresu budowania efektywnych relacji z podwładnymi oraz tworzenia i wdrażania struktur motywacyjnych w zespołach.
Program szkolenia umożliwia uczestnikom trening praktycznych umiejętności menedżerskich
w codziennych sytuacjach w komunikacji z podwładnymi.
Warsztat ukazuje, jakie narzędzia i działania przełożonego wspierają go w budowaniu odpowiedzialności, zaangażowania, samodzielności i kreatywności podwładnych.
Jak komunikować podwładnym czego od nich oczekujemy i jakie są kluczowe cele i wartości? Jak delegować zadania i odpowiedzialność? Jak egzekwować realizację zleconych zadań,
by budować świadomość i odpowiedzialność podwładnych? Jak delegować zadania, które nie są popularne wśród podwładnych?
Zakres tematyczny szkolenia:
· Oczekiwania przełożonych i podwładnych – kluczowe funkcje menedżera
· Efektywne style zarządzania i relacji z pracownikami
· Zakresy komunikacji z podwładnymi
· Delegowanie zadań i odpowiedzialności
· Planowanie i kontraktowanie z podwładnymi realizacji zadań
· Przekazywanie informacji o ocenie
· Motywowanie pozafinansowe
· Przekazywanie podwładnym kluczowych wartości pracy zespołu
· Budowanie świadomości i odpowiedzialności podwładnych
· Przekazywanie decyzji o karach i nagrodach
· Asertywność w zarządzaniu
· Spadek motywacji podwładnych
· Zależność między poziomem motywacji i doświadczeniem pracownika
· Rozmowa ze zdemotywowanym podwładnym
· Rozwiązywanie konfliktów w zespole
· zajęcia prowadzone są przez dwóch doświadczonych trenerów, co umożliwia w istotnych momentach dzielenie grupy na dwie mniejsze. Pozwala to na elastyczne prowadzenie zajęć oraz przećwiczenie kluczowych tematów zajęć każdemu z uczestników
· zajęcia ukierunkowane są na praktyczne trenowanie nowych, skutecznych zachowań w trudnych sytuacjach szefowskich, z możliwością uzyskania konsultacji indywidualnych
· uczestnicy zajmują się podczas warsztatów swoimi realnymi trudnościami
w kontekście ich rzeczywistych zadań; uwzględniane są realne potrzeby
i możliwości osób biorących udział w zajęciach
· trenerzy omawiając trudne sytuacje, używają w trakcie zajęć zapisu video. Pozwala to omówić najtrudniejsze sytuacje w możliwie najbardziej obiektywny sposób
· po warsztatach uczestnicy otrzymają skrypty zawierające podstawowe informacje
z omawianych zakresów oraz zaświadczenia o uczestniczeniu w zajęciach
· uczestnicy nie mają obowiązku ubioru służbowego, atmosfera pewnej swobody sprzyja efektywnej pracy i regeneracji sił.
W latach 1983 – 1993 zajmował się terapią oraz warsztatami umiejętności psychologicznych dla różnych grup zawodowych.
Od 1993 r. bezpośrednio uzyskuje doświadczenia menedżerskie i handlowe w sprzedaży produktów
oraz usług. Doświadczenia te dotyczą głównie firm małych i średnich z polskim kapitałem. Od 1996 r. zajmuje się realizacją projektów szkoleniowych i doradczych dla biznesu.
W 2000 r. założył i współprowadzi firmę STS, w ramach której specjalizuje się w warsztatach z zakresu umiejętności menedżerskich, prowadzenia negocjacji handlowych oraz komunikacji wewnątrz firmy.
Niezależnie od kilku lat współpracuje z wydawnictwem Wiedza i Praktyka jako redaktor merytoryczny, konsultant i autor publikacji.
Rafał Mysiorek: ur. 1970r. Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w korporacjach międzynarodowych. Z wykształcenia magister Nauk Społecznych. Dodatkowo, ukończone Studia Podyplomowe – Psychologia Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim.
Posiada doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, zarządzaniu zespołami w koncernach międzynarodowych, prowadzeniu samodzielnych projektów wpływających na rozwój organizacji nabyte podczas pracy w firmach: Masterfoods Sp. z o.o., Cadbury Wedel Sp. z o.o., Novartis Alima –
Gerber S.A.
Od 2004 r. współprowadzi firmę STS, w ramach której specjalizuje się w szkoleniach obejmujących zagadnienia: zarządzanie zespołem, sprzedaż, negocjacje, profesjonalna prezentacja handlowa, coaching, rekrutacja, zarządzanie personelem.
Więcej informacji na stronie internetowej