favore.pl
SŁONECZNY BRZEG HOTEL  - AMPHIBIA POLECA GEOTOUR !!

SŁONECZNY BRZEG HOTEL - AMPHIBIA POLECA GEOTOUR !! nr 72373

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)Więcej: 032 346 03 06

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
www.geotour@geotour.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Bułgaria - wczasy Słoneczny Brzeg Hotel Amphibia


Położenie: Kompleks hotelowy ( tuż po gruntownej renowacji terenu okalającego hotele oraz pokoi ), składający się z trzech części (budynków): Amphibia ***+, Morska Zvezda *** i Fregata ***, sąsiadujących ze sobą, położonych nad samym morzem. Do szerokiej i piaszczystej plaży ok. 100 m - hotel od morza oddzielają jedynie wydmy. Na plaży rozciąga się malowniczy widok na zatokę z Nessebarem ( jednym z najstarszych miast w Bułgarii, wpisanym na listę zabytków UNESCO, gdzie można dojechać transportem miejskim lub wybrać się na spacer!). Do centrum kurortu ok. 1,5 km ( regularne połączenia komunikacją miejską) - znajdziecie tam Państwo naprawdę szeroki wybór restauracji, barów, dyskotek, sklepów i wypożyczalni. Hotele otoczone są ładnie zagospodarowanym terenem z 2 basenami z leżakami i parasolami ( w cenie ).

Pokoje ***+: odnowione pokoje 2 osobowe (możliwa dostawka dla dziecka), z łazienką z WC i klimatyzacją, ulokowane w budynku głównym (Amphibia ***+). Dodatkowo w każdym pokoju: telefon (do łączności wewnętrznej), suszarka, sejf (dodatkowo płatny), TV, lodówka oraz balkon. Większość pokoi z widokiem na wydmy i morze.
Pokoje ***: odnowione, standardowe pokoje 2 osobowe (możliwa dostawka dla dziecka) z łazienką z WC i klimatyzacją, ulokowane w drugiej części kompleksu (Morska Zvezda ***). Dodatkowo w każdym pokoju: telefon (do łączności wewnętrznej), TV, lodówka oraz balkon. Większość pokoi z widokiem na wydmy i morze.

Do dyspozycji gości: nowocześnie urządzony hall z recepcją z sejfami, strefą wypoczynkową z TV sat, lobby barem, restauracja główna z tarasem z urzekającym widokiem na morze (w Amphibi), pizzeria (w Morskiej Zvezdzie), bar piwny z barbecue, coctail bar przy basenie, lodziarnia ( w pobliżu kompleksu ), windy, bilard, mini-market, sklepik z pamiątkami, fryzjer, 2 baseny, brodziki dla dzieci. Ponadto na plaży tawerna, klub „Cacao Beach”, sporty wodne, wypożyczalnie sprzętu pływającego.

Wyżywienie: Śniadania typu bufet, obiado-kolacje - za dopłatą na miejscu w hotelu ( ok. 8 E za posiłek bez napojów) - wybór z 2 zestawów ( w głównym sezonie od 09.07 do 25.08 w formie bufetu ), serwowane dla wszystkich klientów w restauracji Amphibia w budynku głównym .
Naszym zdaniem: Kompleks hotelowy o dobrym standardzie, położony w spokojnej okolicy w Słonecznym Brzegu oraz w pobliżu Neseberu. Idealne miejsce dla wypoczynku rodzinnego, któremu sprzyja bezpośrednie usytuowanie przy przepięknej plaży.

Kategoria lokalna: Amphibia ****, Morska Zvezda ***+


TERMINY :
2009-06-05 2009-06-12 od 1 050 zł
2009-06-12 2009-06-19 od 1 091 zł
2009-06-19 2009-06-26 od 1 151 zł
2009-06-26 2009-07-03 od 1 259 zł
2009-07-03 2009-07-10 od 1 302 zł
2009-07-10 2009-07-17 od 1 319 zł
2009-07-17 2009-07-24 od 1 319 zł
2009-07-24 2009-07-31 od 1 319 zł
2009-07-31 2009-08-07 od 1 343 zł
2009-08-07 2009-08-14 od 1 343 zł
2009-08-14 2009-08-21 od 1 343 zł
2009-08-21 2009-08-28 od 1 343 zł
2009-08-28 2009-09-04 od 1 218 zł
2009-09-11 2009-09-18 od 1 067 zł
2009-09-18 2009-09-25 od 1 007 zł


Dzień 1
Zbiórka przy stanowiskach odpraw na 2 godz. przed wylotem samolotu na poszczególnych lotniskach. Rozkład i miejsce zbiorki znajduje się w tabeli na ostatniej stronie katalogu.
Po przylocie odprawa paszportowo-celna i transfer do wybranego hotelu. Zakwaterowanie (najczęściej od godz. 14) i czas na odpoczynek. W godzinach wieczornych lub kolejnego dnia spotkanie informacyjne z rezydentem.

Dzień 2-7 (14)
Czas na wypoczynek, kąpiele słoneczne i morskie oraz wycieczki fakultatywne.

Dzień 8 (15)
Rano (do godziny 10) wykwaterowanie z hotelu i czas wolny. Następnie transfer na lotnisko (dokładne godziny zbiórki poda rezydent Rainbow Tours na miejscu). Powrót do Polski i zakończenie wycieczki.

Uwaga! Przed i po sezonie część atrakcji hotelowych może być niedostępna lub czynna w ograniczonym czasie / zakresie.


Cena obejmuje
przelot samolotem czarterowym do Warny lub Burgas, zakwaterowanie (7 lub 14 noclegów) w wybranym obiekcie, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, wyżywienie jak w opisach obiektów, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie Signal Iduna (NNW, KL, CP, Assistance i bagaż)
Za dopłatą opłaty lotniskowe.

Cena nie obejmuje
taksy klimatycznej (ok. 5 EUR od osoby za pobyt, a w hotelu Kotva - 6 EUR - płatne na miejscu w hotelach)., wycieczek fakultatywnych, dodatkowych posiłków, napoi do kolacji oraz innych wydatków osobistych.
Łóżeczka dla niemowląt dodatkowo płatne na miejscu w hotelach, ok.5 Eur dziennie.



NASZ ADRES
UL. SOBIESKIEGO 8
41-500 CHORZÓW
tel/fax: Wyślij e-mail , 3460306
tel.kom 0-500-55-66-00, 0-661-21-98-98
e-mail: Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail
















































































Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
www.geotour@geotour.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
SŁONECZNY BRZEG HOTEL - AMPHIBIA POLECA GEOTOUR !! - galeria
SŁONECZNY BRZEG HOTEL - AMPHIBIA POLECA GEOTOUR !! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Nagłośnienie, świato, multimedia, djs backline   Następna usługa: KOREPETYCJE Z J. ANGIELSKIEGO