Misja
Organizujemy niezapomniane imprezy wg scenariusza opracowanego na bazie Twoich oczekiwań i sprawnie realizujemy Twoje cele.
Kreacja
Każdy projekt traktujemy z należytą starannością i indywidualnym podejściem. Twoja impreza będzie jedyna i niepowtarzalna. Jak to możliwe?
Nasze propozycje są wynikiem analiz Twoich indywidualnych, niepowtarzalnych potrzeb.
Czas
Kompleksowa organizacja imprez to nasza specjalizacja. Poświęcamy całą naszą energię oraz czas na opracowanie szczegółów Twojego projektu.
Opieka
Kompleksowa opieka nad realizacją całego projektu na każdym jego etapie. Opiekujemy się Twoimi gośćmi, pracownikami oraz dbamy o ich bezpieczeństwo. Wszyscy nasi współpracownicy to firmy świadczące usługi na najwyższym poziomie. Miejsca realizacji są zawsze przez nas sprawdzane. Nie marnujemy Twojego czasu na odwiedzanie miejsc, o których wiemy, iż nie spełnią Twoich oczekiwań.
Reprezentacja
Ty jesteś naszym klientem - to Twoje potrzeby realizujemy; nie jesteśmy przedstawicielami żadnej sieci hoteli, restauracji, więc jesteśmy OBIEKTYWNI. Twoje dobro jest naszym priorytetem; Twój sukces jest naszym sukcesem.
Komunikacja
Lider projektu od początku do końca koordynuje Twój projekt. Jest zawsze do Twojej dyspozycji. Komunikacja jest szybka, sprawna i skuteczna.
Jak działamy
Kompleksowo opracowujemy strategię działania:
- po otrzymaniu brief’u (wytycznych) od klienta wytyczamy lidera odpowiedzialnego za prowadzenie zlecenia, ustalamy etapy realizacji, spotykamy się z klientem w celu doprecyzowania celu i ram projektu
- tworzymy co najmniej dwie alternatywne propozycje dla danego zlecenia wraz z ramowymi scenariuszami oraz odpowiednią oprawą (wg życzeń klientów - tworzymy również materiały reklamowe, zapraszamy gości oraz wynajdujemy odpowiednie prezenty)
- po akceptacji założeń oraz wstępnego budżetu podpisujemy umowę o współpracy, która dokładnie określa wszystkie zadania, etapy produkcji i kontroli; nie oznacza to, iż nie jesteśmy otwarci na zmiany - działając w tym biznesie jesteśmy świadomi, iż zmiany mogą pojawić się na każdym etapie przygotowań, a nawet realizacji projektu - wszystko jest na bieżąco konsultowane między klientem, a liderem projektu.
- ewaluacja projektu po zakończeniu: wspólnie z klientem dokonujemy oceny przedsięwzięcia, jego efektywności.
Powierzając nam koordynację wszystkich elementów, nie martwisz się o szczegóły:
- Założenia, koncepcja
- Miejsce wydarzenia
- Oprawa wizualna, dźwiękowa, artystyczna
- Wybór menu
- Transport
- Zaplecze techniczne
- POS
- Profesjonalny zapis wydarzeń
- Obsługa baz danych, wysyłanie zaproszeń
- Ochrona (również o podwyższonym standardzie)
- Dodatkowe ubezpieczenie
Marketing eventowy
1. Co to jest?
Event - to wszelkiego typu zaplanowane zdarzenie: koncert, jubileusz, impreza sportowa, kolacja Wigilijna czy nawet premiera kinowa.
Marketing eventowy - to kreowanie tego typu wydarzeń w celu zwiększenia sprzedaży.
2. Budowanie relacji
Marketing eventowy jest uznawany za najskuteczniejszy ze sposobów przyciągnięcia nowych klientów oraz zapewnienia lojalności obecnych. Wszelkiego rodzaju imprezy dla klientów to doskonały sposób nie tylko na zacieśnienie relacji, ale również wzrost świadomości oraz lojalności wobec marki.
3. Integracja
Obecność zaproszonych osób to tylko część sukcesu; budowa atmosfery sprzyjającej budowaniu pozytywnych relacji - to kolejny istotny element. Niezbędna do tego jest świadomość grupy docelowej - stworzenie profilu gości: kim są, co może ich połączyć, w jaki sposób należy do nich przemawiać, jakie są ich potrzeby i jak możemy je zaspokoić?
4. Budżet, a badanie efektywności (ROI Return on Investment)
Według ostatnich badań1 w Europie te firmy, które badają efektywność pieniędzy zainwestowanych w event marketing są o 50% bardziej skłonni do zwiększania budżetów w tym sektorze, niż te firmy, które tych efektów nie badają
5. Wszystko sprowadza się do ... kosztów i kreowania okazji
Przy podejmowaniu decyzji o wyborze organizatora wydarzenia nadal najbardziej ważącym czynnikiem jest cena, a kolejno później odpowiedzialność, wiedza oraz doświadczenie.
1. George P. Johnson oraz Meeting Professionals International "Trends in Event Marketing"
Imprezy dla klientów
Marketing eventowy jest uznawany za najlepszy sposób, aby przyciągnąć nowych klientów oraz zapewnić sobie lojalność obecnych. Wszelkiego rodzaju imprezy dla klientów to doskonały sposób nie tylko na zacieśnienie relacji, ale również wzrost świadomości oraz lojalności wobec marki.
Imprezy to forum dla dialogu pomiędzy firmą, a jej klientami. Dlatego tak istotna jest komunikacja zarówno przed, jak i bezpośrednio po organizowanym wydarzeniu.
Wyznaczenie treści komunikatu oraz reakcji, jaką ma on wywołać jest niezbędne dla osiągnięcia sukcesu wydarzenia.
Organizujemy:
Spotkania z partnerami
Konferencje, szkolenia
Eventy okolicznościowe
Eventy specjalne
Brand-building support
Imprezy dla pracowników
Najcenniejszym zasobem firmy są jej pracownicy.
Jesteśmy świadomi, jak bardzo sukces każdej organizacji zależy od jej pracowników, którzy na co dzień poświęcają całą swoją energię, aby wytworzyć zysk firmy.
Stwórzmy razem dla nich coś wyjątkowego.
Stwórzmy klimat, którego długo nie zapomną, który pokaże im lojalność firmy oraz wzmocni obopólne więzi i usprawni komunikację.
Jakikolwiek cel chcesz osiągnąć - umożliwimy Ci jego realizację.
Organizujemy:
Wyjazdy integracyjne
Pikniki
Eventy okolicznościowe
Konferencje sprzedaży
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.