Rozpoczynając działalność w 2000 roku, z zakresu organizacji imprez integracyjnych, korzystałem z doświadczeń zdobytych podczas służby wojskowej w jednostce specjalnej, rajdach terenowych, marszach na orientację, zawodach paintballowych itp. Połączenie umiejętności prowadzenia firmy wraz ze zdobytymi doświadczeniami pozwala mi w sposób profesjonalny świadczyć państwu swoje usługi.
Zapraszam do przejrzenia mojej oferty. Mam nadzieję, że spełni ona państwa oczekiwania. Staram się poszerzać ją w celu zapewnienia jak najwyższej jakości moich usług. Jednym z elementów są autorskie programy imprez, które tworzę wraz z psychologiem w celu osiągnięcia konkretnych wyników. Cel zostaję osiągnięty przez wprowadzenie do programu odpowiednio dobranych elementów zabaw, rywalizacji, wysiłku fizycznego.
Jazda samochodami terenowymi Firma Integra dysponuje samochodami różnych marek przygotowanymi do jazdy w różnorodnym terenie, sprawdzonych w ekstremalnych warunkach rajdów przeprawowych. Imprezę obsługują doświadczeni kierowcy, biorący udział w rajdach i imprezach terenowych. Przykładowe Scenariusze: - JAZDA TERENOWA - WSPÓŁDZIAŁANIE W TERENIE Zapewnia wiele niezapomnianych wrażeń. Jazda w trudnym terenie (jako pasażerowie), przeprawy przez rzeki , podmokłe tereny, jazda po stromiznach. Przejazd po trasie przygotowanej przez organizatora z możliwością wykazania się grupy w sytuacjach niecodziennych. Uczestnicy biorą czynny udział w pokonywaniu przeszkód (budowanie przepraw, wydobywanie samochodu z opresji. - RAJD SAMOCHODOWY - PIERWSZE KROKI W TERENIE - SZKOŁA JAZDY W TERENIE - WYPRAWY SAMOCHODAMI TERENOWYMI |
Przeloty motolotniąLoty widokowe dwuosobową motolotnią z instruktorem. Loty odbywają się nad malowniczymi terenami zapewniając niezapomniane wrażenia. Atrakcją może być strzelanie z markera paintballowego do tarczy podczas lotu. Czas lotu od 10. minut |
Gry integracyjneForma zajęć rekreacyjno-sportowych mających na celu zarówno motywowanie uczestników do działania w grupie , spełniając funkcję integracyjną. Przykładowe zadania: |
|
- tarzan |
PaintballNowoczesna forma aktywnego wypoczynku zmuszająca uczestników do zespołowego i twórczego myślenia. Zapewniająca wiele niezapomnianych wrażeń. Przykładowe scenariusze gry: Speedball - gra na ograniczonym terenie. Zadaniem drużyn jest zdobycie flagi umieszczonej na środku pola w jak najszybszym czasie (czas rozgrywki 10 min.) Podchody leśne - polem gry jest teren zalesiony o znacznej powierzchni. Jedna z drużyn mam za zadanie ukrycie się i zorganizowanie zasadzki na grupę poszukującą. Scenariusz można połączyć z przeprawami wodno bagiennymi, marszem na orientację, według mapy itp. (czas rozgrywki od 15 min.) Gra w terenie zurbanizowanym - rozgrywka na małej przestrzeni, wymagająca maksymalnego wytężenia zmysłów, polegająca na zdobywaniu określonych pomieszczeń. Odbijanie zakładników z budynków, starych gospodarstw. |
Przelot śmigłowcemPrzykładowe scenariusze: - Przelot widokowy - Przelot połączony z zadaniami terenowymi - grupa zostaje przetransportowana do przygodnego miejsca w terenie. Jej zadaniem jest zlokalizowanie swojego położenia i wykonanie dalszych zadań. |
QuadyPrzykładowe scenariusze: - Jazda po wyznaczonym torze - liczy się czas pokonania trasy przez całą grupę. - Przejażdżka terenowa - grupa porusza się z instruktorem po bezdrożach. Po drodze uczestnicy pokonują przeszkody, podjazdy, podmokłe tereny. Tempo jazdy i stopień trudności dostosowane do umiejętności uczestników. - Jazda według mapy i kompasu - uczestnicy wybierają trasę przejazdu. Zadaniem grupy jest jak najszybsze dotarcie do określonych punktów w terenie.
|
Spływy pontonowe, kajakowe i tratwą, rzekami Warmii i MazurSzczególnie polecamy spływ Łyną na odcinku jezioro Ustrych - Ruś (krystalicznie czysta woda, wartki nurt z licznymi naturalnymi przeszkodami, przepiękne widoki dostarczą niezapomnianych wrażeń). Czas spływu około 5 godz. Spływ z zajęciami terenowymi - zadaniem grupy jest odnalezienie w terenie sprzętu pływającego i instrukcji dotyczących trasy. Spływ tratwą Uczestnicy sterują tratwą odpychając się drewnianymi żerdziami. Na wyposażeniu tratwy znajduje się sprzęt do ewentualnego torowania drogi. Istnieje możliwość samodzielnego złowienia i przygotowania na grillu świeżej rybki, lub innych dań. |
Tor przeszkód linowychZależnie od warunków terenowych można łączyć poszczególne konkurencje w różnej konfiguracji (do 15 m wysokości). Zjazd pionowy po linie - zostaje zbudowane stanowisko alpinistyczne, uczestnicy wspinają się po drabince linowej i dokonują zjazdu. Most - 2 lub 3-linowy - przejście po moście zbudowanym pomiędzy bazami. |
|
Przeciąganie na linie - pomiędzy drzewami zostaje rozciągnięta lina, po której uczestnik przeciąga się do następnej bazy. Zjazd kolejką amerykańską - zjazd na linie ze stanowiska pod skosem na bloczku. Wahadło - pomiędzy drzewami zostaną zbudowane stanowiska alpinistyczne. Uczestnik pokonuje swój strach i skacze głową w dół przypięty za nogi do uprzęży (minimalna wysokość 15 m). Kolejka tyrolska - zjazd po skosie przy asekuracji. Ścianka z opon - uczestnik wspina się do stanowiska alpinistycznego po ściance wykonanej z opon. |
Zajęcia terenoweCelem zajęć jest sprawdzenie się uczestników w trudnych warunkach. Podstawą sukcesu będzie umiejętność działania w grupie, podejmowanie szybkich decyzji i wytrzymałość psychofizyczna. Przykładowe scenariusze: |
|
Survival game - połączenie survivalu z podchodami leśnymi. W działaniach biorą udział drużyny lub drużyna zaopatrzona w: busolę, lornetki, sprzęt pływający, liny do przepraw wodno-bagiennych oraz plany i instrukcje potrzebne do wykonania zadań. Grupa w trakcie zajęć porusza się wraz z instruktorem w różnych warunkach terenowych. Uczestnicy sami zdobywają lub odnajdują ukrytą żywność budują obozowiska itp. Wszystkie zajęcia odbywają się bez względu na pogodę i porę dnia. Jeżeli uczestnik z powodu zmęczenia nie będzie chciał kontynuować gry, rolą grupy jest motywacja oraz pomoc w ukończeniu zadania. Poszukiwanie skarbu - gra polega na poszukiwaniu określonego miejsca w terenie (skarbu). Grupy wyruszają wraz z obserwatorami z różnych miejsc. Mają wytyczone tej samej długości i o tym samym stopniu trudności trasy. W czasie pokonywania tras wykonują jednakowe zadania. Celem grupy jest jak najszybsze odnalezienie skarbu. Zajęcia odbywają się bez względu na pogodę i porę dnia. Czas trwania od 3 do 48 godz. Rajd terenowy - grupa zostaje podzielona na drużyny, które startują z jednego punktu w równych odstępach czasowych. Drużyny zostają zaopatrzone w: busole, lornetki, sprzęt pływający, liny do przepraw wodno-bagiennych itp. oraz plany i instrukcje potrzebne do wykonania zadań. Uczestnicy poruszają się samodzielnie. Ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie punktów kontrolnych, wykonanie zadań i dotarcie do mety. Czas trwania gry od 3 do 48 godz. Wskazane jest połączenie wymienionych zajęć z innymi punktami oferty w celu uatrakcyjnienia programu. |
Pokazy walk rycerskichWspółpracujemy ze stowarzyszeniem Mediewalnym "Rajtar" Olsztyn, zajmującym się odtwarzaniem sposobów walki, ubioru oraz życia w średniowiecznej Europie w okresie od II połowy XIV do końca XV w. - pokazy walk średniowiecznych przy użyciu replik broni białej Swoją działalność prowadzimy w oparciu o fachową literaturę oraz ośmioletnie doświadczenie zdobyte podczas zawodów i turniejów w Polsce i za granicą. |
Zorb Zorb jest wielką atrakcją zarówno w zamkniętych pomieszczeniach jak i w plenerze. Można go spuszczać z naszej specjalnej dmuchanej rampy lub gładkich nawierzchniach takich jaka trawa, piasek, woda, śnieg czy lód. Jakość i bezpieczeństwo przejażdżki gwarantowane? |
Inne atrakcjeŁódź motorowa - rejsy widokowe, narty wodne, bańka, spadochron
|