Szczegółowy zakres Audytu:
Ocena budowy działu marketingu pod względem skuteczności i założonych zadań |
|
Przegląd technik marketingowych i procesów zainicjowanych w ramach obecnej działalności |
|
Reorganizacja budżetu marketingowego pod względem trafności zastosowanych środków jak też wykorzystanych form i miejsc reklamy ( ze względu na trafienie do docelowego klienta) |
|
Badanie efektywności kampanii ze względu na procent korzyści uzyskanych w stosunku do środków poniesionych na marketing. |
|
Określenie i dobór najodpowiedniejszych kanałów komunikacji do prowadzonej działalności |
|
Audyt zakupu mediów |
|
Ocena Systemu Wizualnej Identyfikacji Firmy |
|
Ocena i monitoring graficznej szaty reklamowej |
|
Grupę Audytorską tworzą doświadczeni wirtuozi marketingu jak też osoby, które świadczą o sile nowego myślenia i ciągłych przeobrażeniach w zakresie tego zagadnienia.
Jeżeli Państwu wydaje się, że działania marketingowe nie spełniają zamierzonych oczekiwań skorzystajcie z formy audytu. Sporządzona zostanie opinia i raport, w której zostaną zawarte koncepcje, jak też wskazówki dotyczące zmian i kierunku nowych działań. Opinia ta jednocześnie będzie gotową strategią działania, dzięki, której państwa marketing zyska na skuteczności i zracjonalizuje swoje dokonania.
Zapraszamy do zainteresowania się naszą propozycją i kontaktu z przedstawicielem Auxilium Consulting, który przedstawi szerzej koncepcje Audytu Marketingu.
Uwaga, jaka zostanie poświęcona Państwa działaniom marketingowym przełoży się wprost proporcjonalnie na efekt zysku.