Usługi informatyczne, telekomunikacyjne, szkolenia
(stała, doraźna opieka serwisowa)
1.Kompleksowa obsługa oprogramowania:
· - systemy operacyjne Windows
· - pakiety biurowe
· - oprogramowanie specjalistyczne (m.in. Płatnik)
· - doradztwo przy zakupie oprogramowania (dopasowanie kosztów zakupu oprogramowania do zapotrzebowania i profilu działalności firmy)
· - instalowanie oraz reinstalowanie systemów operacyjnych (z zachowaniem istniejących danych)
· - odzyskiwanie skasowanych danych oraz danych utraconych podczas awarii sprzętu
· - kopie bezpieczeństwa danych firmy oraz systemy archiwizujące
· - serwis oprogramowania (instalacje, aktualizacje, rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem)
· - ochrona antywirusowa firm (pomoc w wyborze oprogramowania antywirusowego
· - czyszczenie komputerów z wirusów, spyware i innego groźnego oprogramowania).
2.Obsługa i serwis sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych:
· - naprawy
· - modernizacje
· - projektowanie infrastruktury informatycznej w firmie
- projektowanie sieci komputerowych LAN, WI-FI
· - doradztwo przy zakupie sprzętu komputerowego
· - serwis
· - konfiguracje urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery, zasilacze awaryjne)
3.Instalacja i konfiguracja telefonii VOIP
4.szkolenia w zakresie obsługi sprzętu teleinformatycznego, systemów operacyjnych, programów użytkowych
Oferujemy możliwość ryczałtowego rozliczania się za obsługi informatyczne w ramach umowy serwisowej oraz standardową płatność za stawkę godzinową w ramach pomocy doraźnej.