Szanowni Państwo,
Pragniemy przypomnieć, że od 21 lipca 2008 r. ZUS zaprzestanie udostępniania certyfikatów niekwalifikowanych, a wydane przed tą datą certyfikaty nie będą mogły służyć do podpisywania dokumentów ubezpieczeniowych. Płatnicy składek, korzystający z programu Płatnik, zostaną zatem zobligowani do podpisywania formularzy jedynie bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym przy użyciu kwalifikowanego certyfikatu osoby odpowiedzialnej za przekazanie tych dokumentów.
W związku z wprowadzeniem powyższych wymogów, wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów, podpisaliśmy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A. umowę na dystrybucję certyfikatów i urządzeń umożliwiających podpisywanie dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Możecie Państwo skorzystać z naszej pomocy przy wypełnianiu umowy i wniosków o wydanie kart i certyfikatów, a także instalacji czytników. Podpis ten oprócz komunikacji z ZUS można wykorzystywać również do podpisywania dokumentów przesyłanych do Urzędów Skarbowych, banków, podpisywania faktur itd. Szczegóły dotyczące podpisu elektronicznego znajdziecie Państwo na stronie internetowej Wyślij e-mail .
Zamówienie zawierające ceny zestawów i kart możecie państwo pobrać: Wyślij e-mail
Koszt instalacji zostanie rozliczony według stawki godzinowej, stosownie do naszych warunków współpracy. Każda wizyta konsultanta będzie potwierdzana protokołem odbioru, na którym będą wypisane czynności wykonane oraz ilość godzin serwisu.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naszą ofertą w tym zakresie, możecie Państwo również wysłać do nas informację zwrotną, a wówczas prześlemy Państwu komplet niezbędnych dokumentów i umówimy się na dalsze działanie.