Atrakcyjną ofertą świadczonych usług przez naszą firmę są usługi sekretarskie. Oferta skierowana jest głównie do małych średnich firm. Prowadzimy obsługę korespondencji wychodzącej. Sortujemy i pakujemy przygotowane materiały. Wysyłamy pocztę pod wskazany adres. Przepisujemy pisma urzędowe nadając im profesjonalny urzędowy wygląd. Drukujemy i oprawiamy materiały reklamowe. Wykonujemy usługę archiwizacji papierowej i elektronicznej dokumentów.
Dla Klientów Indywidualnych posiadamy pakiet usług biurowych. Redagujemy, jak i korygujemy różnego rodzaju pisma, listy motywacyjne, CV i inne. Przepisujemy prace dyplomowe i dokonujemy ich składu według wymagań promotora. Skanujemy, drukujemy, kopiujemy, zapisujemy materiały na różnorodnych nośnikach elektronicznych. Istnieje możliwość wysyłania dokumentów faksem.
Usługa skanowania umożliwia zachować w pliku różnego rodzaju teksty i grafikę. W postaci elektronicznej można stworzyć archiwum dowolnych dokumentów. Skanowany materiał można poddać obróbce edytorskiej. Istnieje możliwość gotową bazę zapisać na różnych nośnikach elektronicznych w dowolnym formacie (JPEG, TIFF, PDF, BMP) oraz bezpośrednio skanować do e – maila. Istnieje możliwość skanowania oryginałów w rozmiarze A3.
Cennik
Skanowanie 1 strony dokumentu | 0,15 zł |
Zapis na nośniku elektronicznym | 2,50 zł |
Skanowanie do e-maila | 1,00 zł |
Podane ceny nie zawierają podatku VAT.
Podany cennik nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.