Wiedza, doświadczenie i kompleksowe podejście do projektu to nasze atuty.
Od 2000 roku zajmujemy się projektowaniem i programowaniem witryn internetowych. Możemy pochwalić się ponad 200 wykonanymi realizacjami. Wiedza i doświadczenie które zdobyliśmy podczas tej pracy pozwalają nam oferować sprawdzone usługi o wysokiej jakości.
Zadbaliśmy o to, aby przedstawić kompleksową ofertę. W efekcie, większa część usług - począwszy od projektu graficznego strony, poprzez jej umieszczenie w Internecie, obsługę techniczną aż do regularnej aktualizacji zawartości - może zostać wykonana w obrębie jednej firmy, przez współpracujący ze sobą zespół osób. Jedynie nieliczne usługi, jak np. tłumaczenie tekstów lub wykonanie zdjęć zlecamy podwykonawcom.
Profesjonalny serwis WWW to dopiero pierwszy krok. Kolejnym jest przyciągnięcie użytkowników. Kluczem do sukcesu jest natomiast zatrzymanie przy witrynie jak największej liczby internautów.
Przygotowujemy dla Państwa kompleksowy plan działań służący realizacji opracowanej i przyjętej wcześniej strategii działań internetowych.
Służymy naszym doświadczeniem, profesjonalizmem i wsparciem od chwili wytyczania strategii, poprzez jej realizację, aż do momentu oceny wyników.
Mając na uwadze specyfikę Państwa branży, produktów, grupy docelowej, sposobu komunikacji dobierzemy konkretne działania w taki sposób, aby uzyskać synergię efektów poszczególnych rozwiązań.
Strategia i konsulting
Podstawę wszelkich działań w Internecie stanowi odpowiednia e-strategia, będąca częścią większego planu.
Rozwiązania internetowe projektowane przez naszych specjalistów są dopasowywane do istniejącej strategii. W niektórych przypadkach mogą nawet stanowić podstawę do jej zmian. Służymy pomocą na każdym etapie budowania lub modyfikowania wizerunku w sieci.
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach - Search Engine Marketing
Kampania reklamowa
Służy przyciągnięciu na serwis dużej liczby użytkowników. Najlepiej sprawdza się w komunikacji akcji promocyjnych, nowych produktów, wydarzeń.
Nasi specjaliści, na podstawie przeprowadzonej analizy produktu oraz branży, określają z Państwem charakter i zakres kampanii. Na tej podstawie powstają materiały reklamowe:
bannery – najczęściej stosowana forma reklamy
treści mailingów – mailingi elektroniczne pozwalają dotrzeć do ściśle określonych grup odbiorców
treści postów – wykorzystanie list dyskusyjnych wymaga sporego wyczucia (SPAM), jednak może przynieść wiele korzyści
oprawa sponsoringu – wiele marek silnie kojarzy się z określona tematyką: Volvo-bezpieczeństwo, Nokia-snowboard, etc.; sponsorowanie serwisu (lub jego sekcji) poświęconego danej tematyce generuje duży ruch na witrynie firmowej
treści newsów – nagłaśnianie wydarzeń związanych z „życiem” serwisu
Program lojalnościowy
Utrzymaniu użytkownika na serwisie służą atrakcyjny, ciągle aktualizowany kontent lub zaoferowanie specjalnych korzyści.