faq
Pytania i Odpowiedzi
1. Jaki jest adres firmy ?
ANPETRO
Czeremchowa 8
80-177 Gdańsk
2. Gdzie znajduje się nr konta bankowego e-sklepu ?
Numer konta jest wysyłany klientowi bezpośrednio po dokonaniu zakupu w naszym
e-sklepie
3. Wysyłam zamówienie i co dalej ?
Po otrzymania zamówienia kontaktujemy się z Tobą, podajemy nasz nr konta bankowego i informujemy w jakim czasie następuje realizacja zamówienia
4. Ile wynoszą koszty wysyłki ?
Koszt wysyłki zależny jest od wagi towaru. Po przyjęciu zamówienia sprawdzamy je i informujemy jakie będą ostateczne koszty wysyłki - nie większe niż wg. taryfikatora Poczty Polskiej / Kuriera
Najczęściej występujący koszt wysyłki to 8,00 zł przy wpłacie na konto i 13,00 zł w przypadku usługi pobraniowej
W przypadku kuriera DPD koszt jest niezmienny - 21,35 zł przy wpłacie na konto i 27,45 zł w przypadku usługi pobraniowej. W przypadku firmy kurierskiej klient ma pewność otrzymania towaru w 24h od momentu jego wysyłki
5. Jakie są formy zapłaty za towar ?
Umożliwiamy 2 opcje: Przedpłata na konto bankowe lub wysyłka za pobraniem (płatne przy odbiorze)
6. Jaką mam pewność, że dostanę zamówiony towar? Nie ufam wystarczająco sklepom internetowym
Umożliwiamy wysyłkę towaru z możliwością wglądu w paczkę przed zapłatą za nią - koszt takiej opcji 5 zł (usługa dostępna w Poczcie Polskiej)
7. Czy na zakupiony towar jest gwarancja ?
Zdecydowana większość towaru podlega rocznej gwarancji. Podstawą do niej jest dowód zakupu otrzymywany wraz z towarem. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie towaru należy skontaktować się z obsługą sklepu
8. Czy na zakupiony towar można otrzymać fakture Vat ?
Jak najbardziej wystawiamy faktury Vat. By ją otrzymać należy w momencie składania zamówienia poinformować o tym oraz podać pełne dane do jej wystawienia - w specjalnie przygotowanym oknie na komentarze od klienta
Serdecznie zapraszamy do zakupów