Przedmiotem oferty jest roczna licencja na:
łatwy w obsłudze i intuicyjny system zarządzania treścią - CMS Kursorek, miejsce na jednym z naszych szybkich serwerów dedykowanych z nie limitowanym transferem danych, subdomena w jednej z domen: kursorek.pl, kursorek.com, e-informator.pl, możliwość podłączenia swojej własnej domeny,- możliwość utworzenia i zarządzania ilością do 100 stron WWW,
- możliwość umieszczenia do 100 zdjęć w formacie jpg lub gif,
- możliwość umieszczenia dowolnej ilości załączników o łącznej pojemności nie przekraczającej 200MB,
Do kogo skierowany jest system CMS Kursorek?
System jest przeznaczony dla osób chcących prowadzić swoją stronę WWW, a nie mających wystarczającej wiedzy lub czasu na jej stworzenie. Najczęściej serwisy internetowe tworzą osoby, które później zajmują się ich aktualizacją. Niestety często nie są to osoby będące właścicielami. Treść przeznaczona do aktualizacji ma długą drogę do przebycia zanim trafi do Internetu. My staraliśmy się to zmienić. Stworzyliśmy narzędzie, za pomocą którego, nie znając tajników języka opisu stron (HTML, XHTML itp.), można tworzyć nawet bardzo rozbudowane serwisy WWW. Dzięki temu nie trzeba mieć pod ręką osoby z odpowiednimi umiejętnościami, a wystarczy odrobina czasu i chęci. Lata doświadczeń przy tworzeniu prostych stron i rozbudowanych serwisów oraz portali, sprawiły, że powstał system dla każdego, kto będzie chciał go używać.
10 powodów dla kórych warto zainteresować się oprogramowaniem CMS Kursorek
- Łatwość obsługi. Aby zarządzać swoim nowym serwisem nie trzeba mieć wiedzy technicznej na temat tworzenia stron WWW. Wystarczy znajomość dowolnego edytora tekstu np. Microsoft Word, OpenOffice Writer itp.
- W 15 minut od wdrożenia do publikacji. Po założeniu konta serwis jest gotowy do pracy. Jeśli treść jest przygotowana, wystarczy ją skopiować, uzupełnić zdjęcia i załączniki oraz opublikować.
- Bardzo duże możliwości rozbudowy. W pakiecie podstawowym mamy możliwość na zamieszczenie 100 podstron serwisu, 100 zdjęć i 200MB załączników.
- Rozbudowane statystyki serwisu. Dzięki nim możemy sprawdzić poziom popularności naszego serwisu oraz dowiedzieć się co skłoniło do odwiedzin (z jakiej strony zostali skierowani odwiedzający lub jakie hasło wpisali w wyszukiwarce)
- Wsparcie dla pozycjonowania stron. Możliwość zmiany ważnych parametrów strony jak: tytuł, opis, słowa kluczowe. Nadawanie tytułu dla każdej z podstron indywidualnie.
- System aktualności. Dzięki temu modułowi możemy zapisywać historię zmian w swoim serwisie, powiadamiać o nich odwiedzających oraz publikować kanał RSS.
- Galeria. Możemy publikować zdjęcia w uporządkowanej strukturze kategorii i albumów z możliwością poddania ich opinii za pomocą komentarzy oraz ocen.
- Załączniki. W dowolnym miejscu możemy umieścić załączniki w najpopularniejszych formatach: doc, pdf, zip, pps, ppt, xls, kst.
- Wszystko w jednym miejscu. System jest udostępniany na licencji ASP (Application Service Provider). Oznacza to, że wszystko jest umieszczone na naszych serwerach, a klient nie musi martwić się o dostępność usługi i robienie kopii bezpieczeństwa (kopia jest wykonywana raz w tygodniu).
- Zawsze aktualna wersja systemu. Prace nad udoskonalaniem oprogramowania systemu CMS Kursorek są kontynuowane. Z uwagi na sposób licencjonowania (ASP) klient ma zawsze dostęp do najbardziej aktualnej wersji.
Ogólny opis systemu
System CMS Kursorek (CMS - Content Management System, tłum. System Zarządzania Treścią) został stworzony dla osób potrzebujących sprawnie i szybko zarządzać swoją stroną WWW bez konieczności zagłębiania się w zagadnienia techniczne. Pozwala on, przy posiadaniu minimalnej wiedzy na temat edytorów tekstu oraz znajomości podstaw obsługi przeglądarek internetowych, na aktualizację i rozbudowę firmowej lub prywatnej strony WWW.
System bazuje na autorskich rozwiązaniach i jest wynikiem wieloletniej pracy oraz doświadczenia zbieranego przy tworzeniu rozbudowanych systemów zarządzania treścią.
Wymagania techniczne:
- komputer z dostępem do sieci Internet,
- przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji przynajmniej 5.0,
- podstawowa znajomość w/w przeglądarki Internetowej,
- podstawowa znajomość dowolnego edytora tekstu np. Microsoft Word, OpenOffice Writer,
Możliwości:
- tworzenie dowolnie rozbudowanej hierarchii stron za pomocą: menu, podmenu, odnośników,
- wklejanie zdjęć z Internetu oraz pobranych z komputera (gif, jpg),
- wklejanie tekstu bezpośrednio z edytora (np. Word, Writer) z zachowaniem formatowania oraz konstrukcji tabel,
- do każdej z utworzonych stron w serwisie można włączyć system zamieszczania komentarzy,
- edycja treści utworzonych stron oraz zmiana formatowania elementów na nich umieszczonych,
- intuicyjne przełączanie się między trybem podglądu, a trybem edycji,
- wklejanie filmów,
- tworzenie galerii zorganizowanych w kategoriach i albumach,
- każde zdjęcie może posiadać indywidualny tytuł, opis oraz może być poddane opinii za pomocą systemu ocen i komentarzy,
- wpływ na elementy graficzne serwisu: baner nagłówkowy, przyciski menu,
- edycja parametrów serwisu: tytuł, opis, słowa kluczowe,
- dodawanie załączników w najbardziej popluarnych formatach: doc, xls, zip, ppt, pps, kst,
- automatyczne skalowanie dodawanych zdjęć na serwerze,
- rozbudowane statystyki oglądalności,
- system aktualności tworzący automatycznie kanał RSS,
- dodawanie i edycja tekstu przewijanego u dołu strony,
Przykładowe ekrany w trybie edycji serwisu
wklejanie grafiki i formatowanie tekstu
dodawanie i edycja aktualności
edycja parametrów serwisu
moduł statystyk
edycja galerii
Wybrane wdrożenia
Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Chojnowie
Warsztat Terapii Zajęciowej w Chojnowie
Domex - Mariusz Cichoński
Sposób wykonania usługi
1. Kupujesz
2. Przesyłasz na nasz adres e-mail swoje dane:
- imię, nazwisko, telefon oraz e-mail kontaktowy,
- proponowaną nazwę serwisu,
- dane potrzebne do wystawienia faktury VAT (jeśli reprezentujesz firmę),
3. Do 48 godzin otrzymujesz od nas dane dostępowe do swojego serwisu wraz z instrukcją,
4. Po akceptacji wystawiamy fakturę VAT Pro Forma i po zaksięgowaniu płatności wystawiamy Fakturę VAT,
Uwagi
1. Do prawidłowej obsługi serwisu w trybie edycji potrzebujesz przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji co najmniej 5.0 (do trybu podglądu/odwiedzania - przeglądarka nie ma znaczenia).
2. Usługa nie obejmuje projektu graficznego banera nagłówkowego, cennik projektu graficznego wraz z innymi opcjami rozszerzeń umieszczony jest na stronie: Wyślij e-mail ,
3. Przed przystąpieniem do licytacji możesz sprawdzić możliwości naszego systemu odwiedzając naszą stronę: Wyślij e-mail lub logując się w serwisie testowym: Wyślij e-mail , (dane potrzebne do logowania - login: test, hasło: test123).
4. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
Kontakt
Studio Komputerowe MEDIART
strona www: Wyślij e-mail
telefon: (076) 819-17-06 wew.22
tel.kom.: 0604-570-182