favore.pl
Skuteczna komunikacja interpersonalna

Skuteczna komunikacja interpersonalna nr 86316

Lokalizacja: Bielsko-Biała (woj. śląskie)Więcej: Bielsko Biała Hotel Elektron ul. Gałczyńskiego 31

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
180 / osoba
Kontakt
Magdalena Łabuś
Kreatywna Edukacja
Wyślij e-mail
ul. Słowackiego 18/21
40-093 Katowice

tel: 03225985360322598536
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
nd: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI

Skuteczna komunikacja interpersonalna

 

  1. Komunikacja interpersonalna
    1. Znaczenie skutecznej komunikacji interpersonalnej w życiu zawodowym
    2. Komunikat typu „TY” a komunikat typu „JA”
    3. Komunikacja werbalna a komunikacja niewerbalna
  2. Komunikacja w kontaktach z współpracownikami i z klientami
  3. Komunikacja niewerbalna w kontaktach interpersonalnych
  4. Pierwsze wrażenie
    1. Jak budować korzystne pierwsze wrażenie
    2. Jak rozpocząć nawiązanie kontaktu
  5. Aktywne słuchanie
    1. Słuchanie aktywne a słuchanie bierne
    2. Podsumowanie
    3. Klaryfikacja
    4. Parafraza
    5. odzwierciedlanie
  6. Asertywność jako jeden z aspektów komunikacji
    1. Budowanie postawy asertywnej
    2. Zachowania asertywne
    3. Asertywne reagowanie na słuszną i niesłuszną krytykę oraz pochwałę
  7. Feedback – element kontaktów z pracownikami i współpracownikami
    1. Umiejętność przekazywania oraz przyjmowania konstruktywnej krytyki
  8. Bariery w komunikacji
    1. Rodzaje barier komunikacyjnych
    2. Radzenie sobie z barierami własnymi i innych ludzi

 

Zajęcia prowadzone metodami aktywnymi.

 

Termin: 26.04.2009  godz.10.00-18.00

Miejsce: Bielsko Biała Hotel Elektron ul. Gałczyńskiego 31

Koszt szkolenia: 180 zł/os

Zapisy do 21.04.2009 r.

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
180 / osoba
Kontakt
Magdalena Łabuś
Kreatywna Edukacja
Wyślij e-mail
ul. Słowackiego 18/21
40-093 Katowice

tel: 03225985360322598536
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
nd: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU kreatywna
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Skuteczna komunikacja interpersonalna - galeria
Skuteczna komunikacja interpersonalna Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Tworzenie Oprogramowania - Programy Na Zamówienie   Następna usługa: Przewozy osobowe Polska - Niemcy Firma DARPOL Prze