Galex Training to firma szkoleniowo – doradcza, która swoją aktywnością i działaniami realizuje założone cele szkoleniowe, jednocześnie inspiruje i motywuje uczestników zajęć do doskonalenia się i świadomych zmian postaw. Zwiększamy zakres i poziom kompetencji zawodowych uczestników.
Nasza misja, to pomoc w osiąganiu sukcesów, która realizuje się dzięki wzrostowi skuteczności pracy oraz efektom synergii. Wpływa to kolejne przewagi konkurencyjne naszych klientów. Pomagamy realizować się i zrozumieć wyzwania współczesnego biznesu, ciągłe zmiany zachodzące w organizacji jak i jej otoczeniu rynkowym. Staramy się aby zajęcia były realizowane w duchu innowacyjności, lojalności wobec firmy i wzajemnego współdziałania.
Kto prowadzi zajęcia? Nasi trenerzy, konsultanci, moderatorzy oraz współpracujący, niezależni doradcy oprócz dydaktycznej wiedzy są przede wszystkim praktykami z wieloletnim stażem i doświadczeniem w nowoczesnych strukturach organizacyjnych i biznesie (także o globalnym zasięgu). Przez wiele lat uczestniczyli i wspierali struktury handlowe, zarządzali rozwojem poszczególnych działów. Prowadzili zajęcia szkoleniowe dla największych firm.
Cele, które realizujemy? - Podczas naszych szkoleń z pasją i oddaniem kładziemy nacisk na doskonalenie i rozwój kompetencji zawodowych oraz umiejętności interpersonalnych, przekładających się na skuteczność jednostki i wzrost efektywności. Każdorazowo zajęcia realizowane są w oparciu o specyfikę i realia firmy zamawiającej. Program budowany jest przy uwzględnieniu indywidualnych potrzeb i oczekiwań osób uczestniczących w szkoleniu.
Jak prowadzimy zajęcia? - Przede wszystkim aktywnie, wspólnie z grupą i zawsze w otoczeniu specyfiki branży i znajomości codziennych wyzwań uczestników. Przez czas realizacji szkolenia (pomoc deklarujemy także po zajęciach) do dyspozycji grupy szkoleniowej są doświadczeni i moderatorzy. Każdy z uczestników ma pełną gwarancję aktywnego udziału we wszystkich prezentowanych formach doskonalenia, na które składają się m.in. ćwiczenia indywidualne i grupowe, zajęcia warsztatowe, analizy przypadków, dyskusje, symulacje i gry. Każdy uczestnik zawsze otrzyma wyczerpującą odpowiedz na interesujące go pytania.
Tematyka naszych szkoleń i innych form edukacyjnych:
Zarządzanie
Skuteczny lider zespołu, zarządzanie zmianą, zdolności przywódcze
- Zarządzanie działem handlowym, style zarządzania, odpowiedzialność managera sprzedaży
- Samoświadomość, kreowanie wizerunku firmy i jej rozwój, kreowanie kultury organizacyjnej
- Ocena pracy zespołu, delegowanie zadań i uprawnień, motywacja podległych Pracowników
- Potencjał podległych pracowników a planowanie rozwoju i ścieżek kariery
- Coaching Indywidualny i Zespołowy, Sztuka rozwiązywania konfliktów międzyludzkich
Sprzedaż i obsługa klienta
- Techniki sprzedaży i negocjacje, obsługa klientów stałych, strategicznych oraz tych trudnych
- Zdobywanie nowych klientów i budowa pozytywnych relacji z nimi
- Warsztaty skutecznego biznesu - Telemarketing i skuteczna sprzedaż telefoniczna
- Obsługa reklamacji, standardy jakości w obsłudze posprzedażnej klienta
- Dalej niż ograniczenia, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i produktu
- Praca w drodze, otoczenie handlowca – szanse i zagrożenia
Umiejętności i rozwój osobisty
- Komunikacja interpersonalna i asertywność
- Sztuka wywierania wpływu, perswazji i argumentacji
- Prezentacje i wystąpienia publiczne,
- Autoprezentacja i kreowanie własnego wizerunku
- Organizacja Pracy i Zarządzanie Czasem
- Siła w biznesie a zarządzenie własnym rozwojem
- Rozwiązywanie Problemów, Podejmowanie Decyzji, walka z wypalenie zawodowym
- Umiejętności Trenerskie
Praca zespołowa
- Budowanie zespołu, jednostka a zespół, synchronizacja ról zespołowych
- Warsztaty integracyjne, blaski i cienie pracy zespołowej
- Cechy efektywnych zespołów, Imprezy Integracyjne typu Outdoor