DRUKOWANIE PISM
eSolution oferuje wyłącznie wydruki najwyższej jakości. Posiadamy stałych i renomowanych dostawców papieru jak oraz kopert. Stałe umowy łączące nas z dostawcami materiałów, gwarantują również terminową realizację zleceń oraz stałe i najniższe ceny materiałów. Zastosowanie nowoczesnych technologii druku korespondencji seryjnej pozwala na uzyskanie wysokiej jakości pism. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnymi, wysokonakładowymi urządzeniami laserowymi marki Hewlett Packard druk odznacza się wyskoką jakością oraz szybkością, która jest niezwykle ważna podczas wydruku dużych ilości korespondencji.
W przypadku zleceń o ilości przekraczającej 10 000 szt jesteśmy gotowi zaoferować tzw. wydruki próbne pozwalające na sprawdzenie wyglądu gotowej przesyłki.
PERSONALIZACJA PISM
To proces mający na celu zindywidualizowanie każdego dokumentu w taki sposób, aby umożliwić jego wysyłkę zarówno do właściwego odbiorcy jak pod właściwy adres. Kontrahent przesyła do eSolution elektroniczną bazę zawierającą wykaz adresatów wraz z danymi adresowymi oraz szablon dokumentu, który ma treścią dokumentu.
Cały proces personalizacji odbywa się całkowicie przy użyciu narzędzi informatycznych, gwarantujących całkowite bezpieczeństwo przekazanych danych.
Poza wymienionymi powyżej informacjami jak: określenie odbiorcy i adresu jego siedziby lub zamieszkania, istnieje możliwość wprowadzania dodatkowych zmiennych w postaci np.: numerów umów, sald zadłużenia i innych informacji mających na celu sporządzenie korespondencji dostosowanej do konkretnego adresata.
KOPERTOWANIE KORESPONDENCJI
Spersonalizowane i wydrukowane dokumenty są w następnej kolejności pakowane w koperty. Urządzenia jakimi dysponujemy, marki Pitney Bowes, umożliwiają falcowanie – czyli precyzyjne składanie stron wydruku umożliwiające następnie ich umieszczenie w kopercie. W zależności od rodzaju używanych kopert, maszyna falcuje tak dokumenty, aby pasowały do używanego wzoru.
Pakowanie gotowych pism jest realizowane według z góry określonych założeń. Nasze urządzenia dają możliwość komponowania w jednym cyklu, korespondencji o różnej ilości i zawartości dokumentów. Daje to możliwość wprost nieograniczonego przygotowania, w bardzo krótkim czasie korespondencji o dowolnie modelowanej treści.
WYSYŁKA
Wydrukowana,spersonalizowana i spakowana korespondencja w formie listów poleconych jest wprowadzenia do książki nadawczej oraz dostarczana do urzędu pocztowego.
eSolution oferuje standardowo książka nadawcza w wersji elektronicznej, zawierającą poza spisem wszystkich nadanych przesyłek potwierdzenie ich nadania. Uzupełniona o informacje o ewentualnych zwrotach książka nadawcza przesyłana jest kontrahentom po zakończeniu okresu obsługi danej partii korespondencji.
W zakresie sposobu realizacji wysyłki pocztowej, oferujemy dwa warianty:
- przesyłkę dostarczamy do dowolnie wybranego przez klienta miejsca (biuro, oddział) i ten sam dokonuje wysyłki poprzez własny urząd pocztowy,
- przesyłkę realizujemy poprzez urząd pocztowy, z którym została podpisana stosowna umowa.
W pierwszym z wymienionych wariantów kontrahent musi samodzielnie zająć się opłaceniem przesyłek (stawka VAT 0%), dostarczeniem całej korespondencji do urzędu oraz samodzielnym przygotowaniem książki nadawczej w przypadku przesyłek poleconych.
Wariant drugi przenosi na eSolution odpowiedzialność za wszelkie czynności związane z opłaceniem wysyłki oraz dostarczeniem całej korespondencji do właściwego urzędu pocztowego. W tym wariancie dodatkowo opracowujemy tzw. elektroniczną książkę nadawczą, która po jej potwierdzeniu w urzędzie pocztowym poprzez podpisanie i opieczętowanie zostaje przesłana do kontrahenta.
W przypadku, gdy nadawcą jest - na zlecenie kontrahenta - eSoluton usługa opłaty pocztowej opodatkowana jest 22% stawką VAT. Jest to korzystne rozwiązanie szczególnie dla podatników korzystających z odliczeń podatku VAT.
USŁUGI DODATKOWE
- raport zwrotów - elektroniczne zestawienie informujące, że o doręczeniu korespondencji, lub w przypadku zwrotu - jego data oraz powód niedoręczenia przesyłki.
- skany potwierdzeń doręczeń (dla przesyłek za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - w przypadku zainteresowania końcowym raportem doręczeń oraz potrzeby bieżącego monitorowania statusu przesyłek „ZPO” oferujemy możliwość podglądania skanów potwierdzeń doręczeń poprzez bezpieczny dostęp on-line. Skany aktualizowane są codziennie, a na koniec okresu obsługi przekazywane kontrahentowi wraz z oryginałami potwierdzeń.
Raporty dostarczane są po okresie ok. 30 dni od daty przyjęcia przesyłek przez placówkę pocztową. Są one generowane w postaci elektronicznej i przesyłane w sposób zaszyfrowany.
Ponadto każdemu klientowi udostępniamy możliwość „śledzenia” on-line, statusu zleconych do wysłania przesyłek zanim dostarczony zostanie raport końcowy.
Podana cena jest ceną netto i zawiera koszt wszystkich materiałów i usługi
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.