Rynek reklamy internetowej w Europie podwoi się do 2012 roku, jego wartość wyniesie 16 mld euro. Spowodowane jest to faktem, że ponad połowa Europejczyków prawie codziennie przebywa po kilka godzin w sieci. W dodatku reklama w Internecie wcale nie musi być droga, można zacząć już od kilkuset złotych. Nie zwlekaj, napisz do nas – przedstaw swój produkt lub firmę, a my nieodpłatnie przygotujemy dla Ciebie szkic planu strategii marketingowej.
Pozycjonowanie
Prawie nikt szukając informacji w wyszukiwarce nie przechodzi dalej niż trzecia strona wyników. Rzadko kto wychodzi poza najlepszą dziesiątkę. Dlatego tak ważne jest, aby znaleźć się na pierwszej stronie wyników dla najważniejszych słów kluczowych. Do tego celu służy pozycjonowanie. U nas zapłacisz tylko za wyniki!
Reklama kontekstowa
Szybką, łatwą i niedrogą metodą reklamy są linki sponsorowane w Google (widzisz je na górze i po prawej strony, gdy czegoś szukasz). Wielką ich zaletą jest płatność jedynie za kliknięcia, nie za odsłony. Reklamować możesz się zacząć już od 200zł, a do tego od nas w promocji dostaniesz od nas darmowy kupon o wartości 200zł na reklamę w Google.
Mailing
Mailing jest najskuteczniejszą i najpopularniejszą metodą promocji. Można dzięki niemu przekazać dużą ilość informacji, obrazy oraz umieścić linki do swojej strony. Dzięki długiej współpracy z portalami takimi jak Interia, Onet, WP czy O2 mamy bardzo duże zniżki agencyjne, dzięki czemu możesz mieć pewność, że zapłacisz za promocję najmniej
Kampanie banerowe
Bannery reklamowe to druga, najbardziej popularna metoda promocji. Nie tylko kreuje wizerunek firmy i świadomość istnienia marki, ale także przyciąga użytkowników na stronę internetową. Zniżki agencyjne mamy nie tylko w dużych portalach, ale także w komunikatorach Gadu-Gadu i Tlen, Naszej Klasie, Wykopie i szeregu innych stron tematycznych.
Gry i animacje Flash
Gry i animacje to doskonałe narzędzie marketingowe, które pozwala na wciągnięcie użytkownika w interaktywną zabawę, dzięki czemu jeszcze mocniej zwiąże się z reklamowaną marką lub produktem. Oprócz tego gry i animacje są świetnym elementem zapalnym kampanii wirusowej, dzięki któremu użytkownicy sami zaczną reklamować produkt, przesyłając sobie linki.
Inne formy reklamy
marketing szeptany - promocja na forach, blogach i stronach opiniotwórczych
reklama w radio – internetowym i tradycyjnym
wielki format – bilbordy, plakaty, citylight, reklama na środkach komunikacji
druk – inserty prasowe, ogłoszenia i reklama na łamach czasopism i gazet
raporty specjalne, artykuły sponsorowane i sponsoring serwisów
reklama mobilna – w telefonach komórkowych
konkursy SMS