Początki naszej działalności - jeszcze pod nazwą Web Design Studio - datowane są na początek 1996 roku. Od samego początku zajmowaliśmy się tworzeniem Wyślij e-mail .
Stopniowo zakres naszej działalności zaczął się powiększać - najpierw o Wyślij e-mail , potem o Wyślij e-mail , aż po zaawansowane Wyślij e-mail .
Jednym z naszych atutów jest to, że do każdego projektu stosujemy własne, autorskie rozwiązania. Ma to szczególne znaczenie przy projektach ogólnodostepnych, takich jak Wyślij e-mail .
Kreatywność i profesjonalizm towarzyszą nam na każdym kroku. Wszelkie wykonywane przez nas projekty zostały przyjęte z zadowoleniem przez naszych klientów. Dodatkowym, lecz nie mniej ważnym atutem jest krótki czas wykonywania zleconych prac - bez względu na to, czy dotyczą one stworzenia prostego serwisu WWW, prezentacji multimedialnej, czy też zaawansowanej aplikacji internetowej.
Wśród naszych dotychczasowych klientów znaleźć można zarówno firmy małe, jak i korporacje międzynarodowe: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych, Cushman&Wakefield Polska, Swissair, PLL Lot, Lediberg, Grupa Transportowa Podlasie S.A., Balton i inne.
Prezentacje niektórych wykonanych przez nas projektów można obejrzeć w dziale Wyślij e-mail .
Zapraszamy do obejrzenia niniejszego serwisu i życzymy przyjemnych wrażeń. Wszelkie uwagi dotyczące serwisu, zamówień i zapytań prosimy kierować korzystając z Wyślij e-mail .
Będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi - uwzględnimy je przy kolejnych aktualizacjach serwisu.
Oferujemy nadzór nad siecią informatyczną oraz administrację. Na życzenie możemy też świadczyć usługi Pomocy technicznej oraz stworzyć profesjonalny system bezpieczeństwa sieciowego.
Informacje nt. dostępu do internetu znajdziesz Wyślij e-mail .
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z PRACY W SIECI
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Powyższa usługa obejmuje:
II. Optymalizacja istniejącej infrastruktury sieciowej
Usługa ta jest wykonywana jednorazowo. Jej celem jest optymalizacja i uporządkowanie istniejącej infrastruktury sieciowej tak, aby późniejsze nią administrowanie było jak najefektywniejsze.
Kolejne etapy optymalizacji to:
III. Administracja siecią
Usługa ta pozwala obniżyć koszty związane z obsługą sieci komputerowej w firmie. Obejmuje ona standardowo 8 godzin miesięcznie przy nadzorowaniu i administrowaniu infrastrukturą informatyczną.
W ramach usługi utrzymujemy całodobowy stan gotowości i reagujemy w przypadku ewentualnej awarii. Interwencje takie nie pociągają za sobą żadnych dodatkowych kosztów z Państwa strony.
Naszej opiece podlega oprogramowanie standardowe użytkowane na stacjach roboczych w firmie.
Nadzorujemy też wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne świadczone przez firmy trzecie.
Wszelkie naprawy oraz rozbudowy poszczególnych elementów systemu są ewidencjonowane.
Prowadzimy doradztwo w zakresie rozbudowy systemu informatycznego, określając zapotrzebowanie na sprzęt i oprogramowanie.
Charakterystyka:
IV. Pomoc techniczna
Zadaniem Pomocy technicznej jest bieżąca pomoc użytkownikom przy okazjonalnie występujących problemach w pracy z komputerem.
Charakteryzuje się ona wysoką skutecznością dzięki temu, że pracownik Pomocy technicznej opierając się na swoim doświadczeniu oraz szkoleniach jest w stanie podać natychmiast rozwiązanie większości problemów.
Pomoc techniczna dostępna telefonicznie jest przez 24 godziny na dobę.
V. Bezpieczeństwo
Skuteczna ochrona zasobów firmy zgromadzonych w sieci oraz dostęp do informacji tylko dla osób do tego upoważnionych to podstawa bezpiecznego funkcjonowania firmy.
Ochrona informacji jest procesem ciągłym i złożonym, wymagającym połączenia najnowszej technologii, dogłębnej wiedzy oraz doświadczenia.
Wdrożenie kompleksowej polityki bezpieczeństwa poprzedzone jest analizą dotychczasowego działania sieci oraz stosowanych w niej sposobów zabezpieczeń. Na podstawie takiej analizy tworzony jest projekt polityki bezpieczeństwa.
Jego wdrożenie u Klienta związane jest z odpowiednim zabezpieczeniem serwerów i urządzeń sieciowych.
Obejmuje ono również szkolenie pracowników, w celu zaszczepienia u nich odpowiednich nawyków i prawidłowych metod korzystania z zasobów sieciowych.
Polityka bezpieczeństwa firmy obejmuje również instalację i konfigurację usługi dostępu od internetu.
Pakiet FIREWALL jest usługą zabezpieczającą sieć LAN przed nieautoryzowanym dostępem z zewnątrz z wykorzystaniem Internetu.
Zastosowanie odpowiednio skonfigurowanego firewalla pozwala na wykrywanie i zapobieganie włamaniom dokonywanym przez nieupoważnione osoby, których celem może być kradzież informacji lub próby ingerencji w wewnętrzną strukturę sieci, wliczając w to próby niszczenia danych.
Usługa FIREWALL pozwala na odpowiednie zabezpieczenie sieci firmowych.
W zależności od potrzeb, usługa ta oferowana jest w trzech wariantach:
1. FIREWALL BASIC
2. FIREWALL EXTENDED
3. FIREWALL ADVANCED
VI Ceny
Ceny powyższych usług są ustalane indywidualnie, w zależności od sprzętu użytego do instalacji i konfuguracji pakietu.
Istnieje możliwość wykorzystania sprzętu własnego klienta.