Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

"Konsument" w artykułach z kategorii Badania rynku

Dodaj zlecenie
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.