Favore.plBaza wiedzy

"Trening" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

Dodaj zlecenie
  • Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem?

    Autor: aveex   |   25 kwi 2017, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem? Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
  • Polepszenie wyników sprzedaży

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:14   |   Dział: Artykuły
    Polepszenie wyników sprzedażyDobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się. Jakie są przeznaczenia tego typu szkoleń? Co zwykle one zawierają?
  • 10 zasad planowania szkoleń przy ograniczonym budżecie

    Autor: arbeta   |   20 paź 2015, 12:25   |   Dział: Artykuły
    10 zasad planowania szkoleń przy ograniczonym budżecieGdy konieczne są cięcia budżetowe to często w przedsiębiorstwie zastanawiają gdzie szukać oszczędności. Najczęściej odbija się to na rozwoju pracowników. W artykule zostaną przedstawione 10 zasad, które pomogą maksymalnie wykorzystać przeznaczony budżet na szkolenia.