Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Prac" w artykułach z kategorii Poligrafia, drukarnie, DTP

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Druk na odzieży jako narzędzie promocji poznaj metodę sitodruku

    Autor: Drukmar   |   19 wrz 2023, 14:34   |   Dział: Artykuły
    Druk na odzieży jako narzędzie promocji  poznaj metodę sitodrukuW dobie rosnącej konkurencji na rynku, firmy poszukują coraz to nowszych sposobów na wyróżnienie się i zbudowanie silnej marki. Jednym z takich narzędzi jest druk na odzieży, który pozwala na skuteczną promocję poprzez umieszczenie logo, sloganu czy innych elementów graficznych na ubraniach. Wśród różnorodnych technik druku warto zwrócić uwagę na sitodruk metodę, która cieszy się dużym uznaniem ze względu na trwałość i wysoką jakość wykonania.
  • Skuteczna reklama graficzna

    Autor: Filippao   |   22 lis 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama graficznaWiększość biur reklamy ma w swojej ofercie wiele form reklamy graficznej. Na jej wysoką skuteczność składają się przede wszystkim efekty wizualne, które osiągają przewagę nad bardziej tradycyjnymi i mniej przyswajalnymi formami reklamy. Mnogość opcji wyboru sprawia, iż każdy z klientów znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej firmy.
  • Gdzie najlepiej zamawiać kalendarze trójdzielne

    Autor: MarlenaM   |   8 gru 2012, 17:05   |   Dział: Artykuły
    Gdzie najlepiej zamawiać kalendarze trójdzielne Bardzo wiele firm poszukuje pod koniec roku drukarni (wydawnictwa), które dostarczy im odpowiedniej ilości kalendarzy firmowych. Przeważnie takie kalendarze traktowane są jako forma reklamy i rozdawane w prezencie zaprzyjaźnionym firmom i pracownikom tychże.
  • Kalendarze reklamowe kiedy zamawiać?

    Autor: MarlenaM   |   23 sie 2012, 19:23   |   Dział: Artykuły
    Kalendarze reklamowe  kiedy zamawiać? Koniec roku to bardzo pracowity okres dla większości przedsiębiorców i handlowców. Wielu z nich planuje z okazji zbliżającego się nowego roku podarować swoim klientom kalendarze. Oczywiście jak każdy podarek w biznesie, także i ten ma służyć umocnieniu świadomości naszej marki w oczach klienta.