-
Graphcom Sp. z o.o. zakończył wdrożenie systemu Comarch ERP XL w firmie L.Kleiber.
L.Kleiber to przedsiębiorstwo meblowe produkujące zaprojektowane na potrzeby własnej marki modele, stworzone z myślą o wymagających klientach.
-
W tym roku odbędą się dwa ostanie nabory wniosków do działania 8.2, wspierającego wdrażanie elektronicznych rozwiązań B2B. Konkursy rozpoczną się w kwietniu i czerwcu, ale żeby się do nich odpowiednio przygotować, trzeba zacząć działać już teraz!
-
Comarch ERP XL 2013.1 to nie tylko oznaczenie nowej wersji systemu, ale także nowe funkcjonalności. Wśród nich warto wymienić nowy moduł - Umowy, który pozwoli zarejestrować w systemie dokumenty różnego rodzaju umów, oraz kompleksowo nimi zarządzać.
-
Wdrożenie systemu Comarch ERP XL przyniesie realne i policzalne korzyści dla Wytwórni Pasz LIRA.
W trakcie Analizy przedwdrożeniowej, Graphcom zidentyfikował obszary, których dotychczasowa, pracochłonna obsługa zostanie znacznie zoptymalizowana dzięki wykorzystaniu narzędzi dostępnych w systemie Comarch.
-
Znamy już termin naboru wniosków o dofinansowanie na działanie 8.2!
W terminie od 3 do 17 kwietnia 2013 r. wielkopolski oddział PARP przyjmować będzie wnioski o dofinansowanie projektów w ramach działania 8.2: Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B.
-
Graphcom udostępnia nowoczesną platformę pozwalającą na wykonywanie codziennej pracy za pomocą urządzeń mobilnych.
Dzięki niej menedżerowie mogą skutecznie zarządzać, a handlowcy sprawnie realizować swoje zadania przebywając poza biurem. Platforma Comarch pozwala również ograniczyć pomyki w magazynie oraz zmniejszyć koszty funkcjonowania działu logistyki.
-
Nowoczesne systemy wspierające zarządzanie są niezbędne w przedsiębiorstwach zajmujących się przetwórstwem mięsnym. Produkcja wyrobów mięsnych wymaga ciągłej kontroli na wszystkich etapach.
System oferowany przez poznańską firmę Graphcom doskonale sprosta wyzwaniom, jakie niesie ze sobą specyfika branży, a także kompleksowo wesprze zarządzanie wszystkimi obszarami aktywności przedsiębiorstwa.
-
Firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych powinny zaoferować swoim Klientom podłogi, drzwi, okna wraz z usługą montażu. Dzięki temu Klient zakupi tańszy produkt, a przedsiębiorstwo dodatkowo zyska na usłudze montażu.