Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Oryginalne" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

Dodaj zlecenie
  • Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 15:24   |   Dział: Artykuły
    Czym jest Vine i jak wykorzystać go w celach marketingowych?W dzisiejszych czasach w internecie wciąż pojawiają się nowości, innowacyjne aplikacje i modne portale, które wypada znać i których wypada używać. Moda na Vine panuje szczególnie wśród młodych ludzi, z tzw. pokolenia Y.
  • Instagram - narzędzie komunikacji z klientami

    Autor: magdalenaokowska   |   28 wrz 2015, 16:14   |   Dział: Artykuły
    Instagram - narzędzie komunikacji z klientamiW dzisiejszym świecie bez marketingu internetowego ciężko mówić o skutecznym marketingu. Media społecznościowe stanowią najskuteczniejsze źródło informacji o marce. Instagram z roku na rok coraz szybciej się rozrasta, warto więc dowiedzieć się paru informacji o tym serwisie.
  • Jak reklamować firmę na zewnątrz

    Autor: Kasiamer   |   26 mar 2015, 10:37   |   Dział: Artykuły
    Reklama jest niezwykle ważna dla firmy. Bez niej właściwie nie ma szans, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o świadczonych usługach i z nich skorzystali. Dlatego firmy prześcigają się w kreatywnych kampaniach reklamowych, próbując przyciągnąć odbiorców ciekawym hasłem, zdjęciem czy grafiką.
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.