favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biuraUsługi drobne

Gadżety reklamowe dla firm, długopisy reklamowe

Zaopatrzenie firmy we wszystkie potrzebne w biurze rekwizyty to Twoje zadanie? Jeśli nie wiesz gdzie szukać różnych przydatnych gadżetów, mamy dla Ciebie ciekawe oferty. Tu znajdziesz smycze, identyfikatory i plakietki. Tu zamówisz breloki, kubki i podkładki. Szybko i pewnie, prosto do biura. Zobacz dostępne oferty i wybierz najlepszą dla siebie! rozwiń
KATEGORIE
  • Drobne
  • Gadżety reklamowe (239)
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Zakładasz firmę i chcesz zdobyć nowych klientów? Zastanawiasz się, jak zachęcić ich do skorzystania z Twoich usług? Pomyśl o gadżetach reklamowych – od długopisów bo kubki. U nas znajdziesz firmy, które zajmują się tym kompleksowo.

Opisz dokładnie, jakie gadżety reklamowe Cię interesują: ilość, specyficzne szczegóły itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

1 2 3 4 5 6   z 8  

Gadżet reklamowy – podział, cele

Gadżetem reklamowym możemy nazwać niedużych rozmiarów przedmiot, który może być zużytkowany przez przedsiębiorstwa lub organizacje w przeznaczeniu promocyjnym, rozpowszechniającym lub reklamowym. Najczęściej jest on przekazywany konsumentom jako podarunek. Gadżet reklamowy powinien zawierać grafikę, znak lub tekst, który kojarzy się z reklamowaną marką.

Podział gadżetów reklamowych:

• Drobiazgi praktyczne – są to jak nazwa wskazuje niedrogie rzeczy, które możemy użytkować w życiu codziennym, na przykład: kubki, kalendarze, czapki, koszulki, długopisy, breloczki, smycze),

• Drobiazgi dekoracyjne – mogą spełniać funkcję dekoracyjną w domu czy też mieszkaniu, na przykład chorągiewki, balony, plakietki),

• Praktyczne drobiazgi dekoracyjne – łączą sobie elementy dwóch wyżej wymienionych podziałów.

Cele gadżetów reklamowych będą się nieco różnić między sobą w zależności od specyfikacji danej firmy, natomiast takimi najbardziej uniwersalnymi celami są:

• Wzbudzenie zainteresowania konsumenta,

• Zwrócenie uwagi konsumenta,

• Wzbudzenie chęci posiadania danego produktu,

• Zachęcenie do zakupu danego produktu.

Gadżety reklamowe zaczęły by używane relatywnie niedawno, natomiast już teraz należą do bardzo rozpoznawalnego działu reklamy. Aktualnie dział gadżetów reklamowych i upominków jest uznawany za drugi (po reklamie internetowej) najbardziej efektywny a jednocześnie tani sposób promocji marki. Dużą zaletą gadżetów reklamowych jest to, że mogą być stosowane zarówno przez małe jak i duże firmy. Małe firmy na przykład mogą korzystać z artykułów reklamowych podczas wizyty na targach, zaś duże firmy poprzez nabywanie luksusowych podarków dla swoich klientów.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację