Są to nośniki reklamowe, a dokładniej mówiąc nośniki reklamy zewnętrznej, które nie mają określonej wielkości i formy. Można je zaliczyć do grupy materiałów przeznaczonych do punktów sprzedaży, tj. pozainternetowych i innych materiałów reklamowych w środkach masowego przekazu oraz wspierających sprzedaż. Innymi słowy, są to po prostu stoiska umieszczone w różnych miejscach, aby wyeksponować różne produkty. Ponadto standy reklamowe często zawierają logo firmy i informacje dla klientów, co jest dobrym sposobem na jej promocję. W przypadku braku sprecyzowanych standardów, jak takie stoisko powinno wyglądać, możemy precyzyjnie dostosować je do naszych potrzeb i oczekiwań.
Reklama wobberów zawieszona w ruchu przy pomocy nawet lekkiego podmuchu szybko zostanie zauważona przez potencjalnych odbiorców. Reklama w formie ruchomych webblerów może mieć dowolny rozmiar i kształt. Sam decydujesz jaki komunikat będzie niósł wobbler, jak będzie wyglądał i oczywiście gdzie się pojawi czy bezpośrednio przy wejściu do sklepu, przy ladzie w alejce handlowej albo bezpośrednio w recepcji.
Jest to po prostu stół reklamowy, który nadają się do otwartych przestrzeni, zawierający ulotki informacyjne, drobne produkty trudne do przechowywania, takie jak guma do żucia, jajka-niespodzianki dla dzieci lub inne drobne artykuły promocyjne. Zrobione są one zazwyczaj z kartonu lub metalu. Jednak ich producenci konkurują o nowe kształty i materiały, dostosowując każdy projekt indywidualnie. Sama konstrukcja ekspozytorów reklamowych jest stabilna, wykonana z trwałych materiałów, odpornych na rdzę oraz warunki atmosferyczne czy różnego rodzaju uszkodzenia mechaniczne. Wystawiony tam towar jest lepiej reklamowany niż na zwykłej ladzie czy półce.