favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biuraUsługi reklamowe

Kampanie reklamowe w Internecie, telewizji, radiu, prasie, reklama zewnętrzna (outdoor)

Szukasz specjalistów, którzy sprawią, że o Twojej fimie zrobi się głośno? Profesjonalne agencje reklamowe, które tutaj oferują swoje usługi, zaplanują kampanię reklamową od A do Z! Imprezy, spoty, artykuły sponsorowane przyniosą dobrą sławę i powodzenie Twojej firmie. Zobacz dostępne oferty i wybierz najlepszą dla siebie! rozwiń
KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Chciałbyś przeprowadzić kampanię reklamową w telewizji? Szukasz kogoś, kto odpowiednio zaprezentuje Twoją ofertę w prasie? Dzięki kampaniom w Internecie, radiu czy telewizji zdobędziesz wielu nowych klientów, a Twoja firma zyska popularność! Możesz zaufać naszym specjalistom w tej dziedzinie.

Opisz dokładnie, jaki rodzaj kampanii reklamowej Cię interesuje, czas trwania, cena itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

1 2 3 4 5 6   z 49  

Kampania reklamowa – co to jest?

Kampania reklamowa jest to zespół skoordynowanych i zorganizowanych działań reklamowych, wykorzystujących jeden lub szereg różnych, powiązanych ze sobą środków przekazu, które występują w odpowiednio ustalonych terminach i według określonej kolejności.

Cele kampanii reklamowej

Celów kampanii reklamowej może być wiele. Jednym z bardziej oczywistych jest wzrost sprzedaży danego produktu. Jest to dosyć logiczne, reklamujemy produkt, aby klienci się o nim dowiedzieli i chcieli go kupić. Samo dowiedzenie się o produkcie też jest jak najbardziej dobrym celem, zwłaszcza w przypadku, gdy produkt dopiero wchodzi na rynek. Za pomocą kampanii reklamowej jesteśmy w stanie zwiększać nie tylko rozpoznawalność produktu, ale i również firmy, która je sprzedaje. Przy okazji jesteśmy w stanie zwiększyć zaufanie do marki.

Co jest potrzebne do stworzenia kampanii reklamowej?

Na początku musimy określić po co tworzymy kampanie reklamową, czyli określić jej cel. Bez tego kroku, dalsze nie mają sensu. Następnie musimy wybrać przedmiot reklamy, może to być konkretny produkt, seria produktów czy też sama marka firmy. Ważne jest również określenie do kogo ma trafiać kampania. W tym kroku należy określić przedział wiekowy odbiorcy, jego płeć, zainteresowania, miejsce zamieszkania, majętność czy też stan rodzinny. Na końcu musimy ustalić jakie środki chcemy przeznaczyć na kampanie reklamową oraz jakimi środkami przekazu będzie ona wdrażana.

Rodzaje kampanii reklamowej:

• Kampania rozporoszona to taka kampania, która dotyczy ogólnego tematu, a nie konkretnego produktu

• Kampania tematyczna ma za zadanie przekazywać wiedzę na tematy ogólne lub zachęcać do bardziej świadomych zachować

• Kampania uderzeniowa, która polega na kierowaniu krótkich, silnych uderzeń reklam przedzielanych okresami ciszy

• Kampania pulsacyjna, jest podobna do kampanii uderzeniowej, natomiast posiada znacznie mniejsze różnice w intensywności natężenia reklam

• Kampania stała jest prowadzona bez przerw, charakteryzuje się mniej więcej taką samą intensywnością

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację