Bądź świetnym szefem - idź na szkolenie interpersonalneSzkolenia interpersonalne podnoszą kompetencje Komunikacja interpersonalna - od tego w dużej mierze ma wpływ powodzenie naszych planów, toteż szkolenia interpersonalne cieszą się zainteresowaniem, w szczególności dla osób udzielających się w dziedzinach związanych z obsługą klienta. Autoprezentacja, asertywność, motywacja, pertraktacje, wizerunek, rządzenie, umiejętność pracy z zespołem to wszystko, co niezbędne w obecnych czasach dla ludzi chcących się rozwijać. Jeśli ukończyłeś prestiżowe wyższe uczelnie i w dalszym ciągu dbasz o własny rozwój, to masz szansę skorzystać z bogatej oferty szkoleń interpersonalnych. Mimo perfekcyjnego wykształcenia nie masz pełnego przekonania, że znajdziesz wymarzoną pracę, albo utrzymasz stanowisko szefa w organizacji! Prawdopodobnie zapomniałeś o ulepszaniu kompetencji miękkich. Kursy w zakresie komunikacji międzyludzkiej zezwalają uzyskać te cenne umiejętności. Kurs komunikacja międzyludzka, w szczególności rekomendowany jest szefom, osobom rządzącym zespołami. Podczas szkolenia prezentowane będą sposoby komunikowania werbalnego i niewerbalnego, formuły interpersonalne istotne w komunikacji, w stosunkach szef - pracownik, czy pośród partnerów w pracy. Pewność siebie, która umożliwia tworzyć autorytet, samodzielność w organizacji, komunikatywność to niekwestionowane cechy osób zarządzających innymi. Dzięki szkoleniom w obszarze komunikacji interpersonalnej uczestnicy dowiadują się jak wywierać wpływ na innych, dostrzegać informacje zwrotne, umiejętnie i skutecznie reagować na nie. Zdobyte kompetencje można stosować zarówno poszukując pracy, a zatem na rozmowie kwalifikacyjnej przekonać do swojej osoby kogoś decyzyjnego. Jeżeli z kolei już mamy pracę - sprawnie i kreatywnie zarządzać zespołem, dawać inspirację do działania, prawidłowo mobilizować i przekazywać sposoby odpowiedniego zarządzania czasem w pracy. Właściwie wiedza na temat wytycznych w komunikowania międzyludzkiego, których uczą się uczestnicy szkolenia, daje możliwość na sprawne dzielenie się wiedzą specjalistyczną, wykazanie tak zwanych kompetencji twardych, przez przełożonych. Umiejętności twarde, związane z osiągniętą pozycją lidera, takie jak wiedza na temat procedur będą mogły być podawane w sposób właściwie i umiejętny.