Kurs komunikacji werbalnej i niewerbalnej kluczem do sukcesuSzkolenia interpersonalne podnoszą kompetencje Komunikacja interpersonalna - od tego w ogromnej mierze zależy sukces naszych zamiarów, dlatego szkolenia interpersonalne są tak ważne, w szczególności dla ludzi udzielających się w dziedzinach powiązanych z obsługą klienta. Autoprezentacja, asertywność, dążenie do celu, negocjacja, prezencja, zarządzanie, kierowanie zespołem to wszystko, co istotne obecnie dla osób mających aspirację rozwoju. Jeżeli ukończyłeś prestiżowe wyższe uczelnie i w dalszym ciągu zabiegasz o własny progres, to masz szansę skorzystać z szerokiej oferty szkoleń interpersonalnych. Mimo perfekcyjnego wykształcenia nie masz pewności, że zdobędziesz wymarzoną pracę, bądź utrzymasz pozycję lidera w instytucji! Prawdopodobnie nie pamiętasz o doskonaleniu umiejętności interpersonalnych. Szkolenia w zakresie komunikacji międzyludzkiej zezwalają uzyskać te ważne umiejętności. Kurs komunikacja międzyludzka, szczególnie polecany jest szefom, osobom rządzącym teamami. W trakcie kursu przedstawiane są sposoby komuniakacji werbalnej i niewerbalnej, zależności międzyludzkie ważne w komunikacji, w relacjach szef - podwładny, czy wśród współpracowników. Asertywność, która umożliwia tworzyć szacunek, samodzielność w organizacji, komunikatywność to niepodważalne cechy osób zarządzających innymi. Dzięki szkoleniom w obszarze komunikacji interpersonalnej uczestnicy uczą się wywierać wpływ na innych, dostrzegać informacje zwrotne, umiejętnie i efektywnie reagować na nie. Uzyskane umiejętności możemy stosować również poszukując nowej pracy, a zatem na rozmowie kwalifikacyjnej przekonać do swojej kandydatury kogoś kto podejmuje dycyzje. Jeżeli natomiast już mamy pracę - sprawnie i kreatywnie zarządzać zespołem, dawać inspirację do pracy, odpowiednio motywować i wykładać techniki odpowiedniego dysponowania czasem w pracy. Właściwie wiedza na temat wytycznych w komunikowania międzyludzkiego, które poznają uczestnicy szkolenia, daje możliwość na sprawne przekazywanie wiedzy specjalistycznej, pokazanie tak zwanych kompetencji twardych, przez przełożonych. Umiejętności twarde, związane z zajmowaną pozycją szefa, jak na przykład znajomość procedur będą mogły być podawane w sposób właściwie i błyskotliwy.