Zabezpieczanie podwozia po kolei:
Naprawa podwozia to niezwykle kosztowna sprawa, z tego względu trzeba zadbać o jego zabezpieczenie. Konserwację podwozia rozpoczynamy od oczyszczenia go. Potem resztki usuwamy mechanicznie przy użyciu szpachelki. Wszystkie wykryte plamy rdzy usuwamy drucianą szczotką. Wszelkie dziury zaspawać pospawać. Po wyczyszczeniu wszelkich zardzewiałych plam dobrze jest zastosować na nie środka odrdzewiającego. Po użyciu podkładu, należy uszczelnić wszystkie łączenia blach, jakie oczyszczaliśmy specjalną pastą do spawanych łączeń. Potem stosujemy 1-2 warstwy akrylowego podkładu. Aby naprawa nadwozia nie była potrzebna warto podczas tych czynności ochronić karoserię przed uszkodzeniem. Po osuszeniu całości stosujemy główny środek ochronny pod postacią bitexu lub baranka. Baranek ma wielu zwolenników, ponieważ tworzy elastyczną warstwę bardziej wytrzymałą na uszkodzenia Aby solidnie zalać podwozie wystarczą cztery opakowania. Pryskamy z przerwami, aby następne warstwy mogły wyschnąć. Czas oczekiwania jest krótki, gdyż środek ten wysycha szybko. Istnieje jednakże jeszcze inny tańszy sposób zabezpieczania podwozia samochodu. Na oczyszczone z rdzy elementy nakładamy minię albo zwykły podkład przeciwrdzowy. Następnie wszystko pryskamy bitexem, nieco gęstszym który wtedy będzie pełnił dodatkowo funkcję uszczelniacza. I w ten sposób mamy solidnie zakonserwowane podwozie i spokój przez kilka zim.