Jak najlepiej wynająć biuro Wynajem nieruchomości na biuro to bardzo ważna sprawa przy kierowaniu formą. Wbrew powszechnej opinii wcale nie musi to być duży koszt, ponad nasze zasoby pieniężne. Wszystko zależy od położenia biura. Pomieszczenia w sercach dużych miast będą na pewno kosztować drożej od tych leżących na przedmieściach. Jednak zarówno te w atrakcyjnych dzielnicach jak i te na obrzeżach mają swoich najemców. Zależy to od profilu działania przedsiębiorstwa i tego czym się trudni. Cześć firm decyduje się na ciekawie zlokalizowane siedziby, aby przyciągnąć kontrahentów. Te firmy natomiast , które nie utrzymują ścisłego związku z klientami zadowolą się mniej wyszukanymi nieruchomościami. W najkorzystniejszej sytuacji są firmy interaktywne, które wszystkie działania przeprowadzają za pośrednictwem internetu. W ten sposób również pozyskują i kontaktują się z kontrahentami, więc na w sumie w ogóle nie są zmuszone martwić się o powierzchnię biurową, bo mogą działać nawet w małym lokalu. Jeśli jednak zatrudniamy więcej pracowników, którzy nie mogą wykonywać swoich obowiązków zdalnie ze swoich mieszkań zaczynamy poszukiwania biura do wynajęcia. A kiedy jeszcze będą nas w tym biurze nawiedzać kontrahenci kwestia ta staje się nieco trudniejsza. Trzeba bowiem odszukać złoty środek pomiędzy niską ceną a atrakcyjnością i dostępem do lokalu. Nasi klienci muszą mieć wygodny dojazd do budynku, w którym urządziliśmy pomieszczenia do pracy. Ważna jest winda, miejsca parkingowe, dostępność kuchni i łazienki. Te kwestie w każdej chwili może bowiem sprawdzić komisja z Urzędu Pracy, kontrolująca czy wynajmowane przez nas pomieszczenia spełniają wymogi bezpieczeństwa i czy nasi pracownicy mają zapewnione odpowiednie warunki do wykonywania swoich zadań.