Witajcie,
Moja żona prowadzi małe biuro rachunkowe. Ostatnio złodzieje włamali się do niego. Niestety łupem okazały się m.in. komputery z ważnymi danymi. Same w sobie komputery nie były dużo warte. Jednak dane są bardzo wartościowe. Wszystkie nie zarchiwizowane dane trzeba wprowadzać od początku, czyli komuś zapłacić za to. Orientujecie się, czy istnieje jakaś forma ubezpieczenia takich komputerów? I czy to się opłaca, może ktoś miał doświadczenia w przeszłości?
Robisz spis majątku, faktury zakupu, nr seryjne, produkcyjne, przedstawiasz kilku firmom wniosek o ubezpieczenie w zakresie kradzieży, zniszczeniu itp i masz oferty.
W Cuk, w ubezpieczeniu firmowym ubezpieczysz wszystkie ruchomości i majątek trwały firmy w tym cały sprzęt i wyposażenie biura przed zdarzeniami losowymi, kradzieżą czy wandalizmem.