Zamierzam rozpocząć działalność gospodarczą. Niestety nie mam możliwości rejestracji firmy w miejscu zamieszkania, natomiast samą działalność będę wykonywał w domu (usługi internetowe on-line) Jak sprawdziłem ceny wynajmu zwykłego biura, to doliczając ZUS i podatki wyszło mi, że więcej dostanę na bezrobociu , dlatego zastanawiam się nad ofertą biura wirtualnego. Przykładowo za rok wynajęcia z obsługą korespondencji, jak policzyłem wyszło mi mniej niż za miesiąc wynajmu tradycyjnego biura, gdzie i tak bym nie przesiadywał. Jedynie nad czym się zastanawiam, to czy przy takim biurze w banku nie będę miał problemów. Zakładając konto on line, bank wysyła umowę kurierem. I tu pytanie, korespondencja jest odbierana, owszem, ale umowy za mnie nie podpiszą, zresztą sam bym na to się nie zgodził, by ktoś w moim imieniu podpisał umowę z bankiem. Na [url=http://...]link https://www.mbank.pl/indywidualny/[/url] nie widziałem żadnej wzmianki na ten temat, bo chyba powinna być gdyby było inaczej prawda? Bo czekać pół dnia na kuriera? Czy bank nie będzie miał zastrzeżeń, jeżeli umowa (adres firmy) jest inny niz miejsce gdzie kurier ma dotrzeć z umową? Bo jak na razie, widzę same plusy takiego rozwiązania jak opisałem. Tylko ten jeden minusik?
Cytuj