aniechto
16 maj 2012, 10:56 (ostatnio zmieniony przez autora 21 cze 2012, 10:58, w całości zmieniany 1 raz)
Jeżeli do biura gdzie będziecie pracować w 3 osoby wybrał bym drukarkę sieciową lub wi-fi wtedy każdy ze swojego stanowiska pracy może drukować bezpośrednio. Myślę, że zdajesz sobie sprawę, że drukarka o którą pytasz w tej cenie nie jest kolorowa i nie potrzebujecie skanera? Jeżeli tak jest to zobacz HP LASERJET P1102W Uważam, że do biura to trzeba minimum 1500zł na dobra drukarkę.
Stanowczo protestuję. Epsona L200 kupisz za połowę tego z kolorem i ze skanerem. A ma do CISS-u stałe zasilanie, więc koszta druku są konkurujące z laserówkami. I sto razy ładniej drukuje. A HP odradzam, najdroższe w eksploatacji.
Jeśli kupisz wymarzoną drukarkę do biura warto zainteresować się zakupem papieru ksero w większych ilościach, znajdziesz je w sklepie internetowym Power Price. Tanio i prosto od producenta zachęcam bo sam robię tam zakupy na większą skalę do mojej firmy i jestem zadowolony z realizacji moich zamówień.
Jak się nie ma pewności to warto skorzystać z usług wypożyczania drukarek. Firma dowozi Ci drukarkę do firmy, opiekuje nią jak coś wysiądzie, wymienia tonery itd. A jak przestajesz jej potrzebować to oddajesz. To też fajny sposób na sprawdzenie czy taki sprzęt nam wystarczy.