Kamaa86
8 wrz 2014, 18:39 (ostatnio zmieniony przez autora 8 wrz 2014, 18:40, w całości zmieniany 1 raz)
Ja na Adwords tez wydałam dużo kasy a efektu zadawaljąego nie było...Zależy w jakie branzy dzialasz. Znajdz sobie Agencje Interaktywna i oni juz Cie poprowadzą. Ja wspolpracowałam i jak przez miesiac Adwords nie zadzialal zmienilismy taktyke. Wzielismy klika fraz na pozycjonowanie i marketing szeptany - duzo lepiej sie sprawdza i taka promocja jest stosunkowo tania.
W chwili obecnej, kiedy dość często zmieniane są algorytmy przez Google i pozycjonowanie nie jest najbardziej skuteczną i pewną metodą, warto zainwestować w dwa rozwiązania. Po pierwsze - treści na stronie: merytoryczne teksty, które nie tylko podwyższą wartość strony, ale przyciągną uwagę czytelnika i potencjalnego klienta. Po drugie - Google Adwords. Pozyskiwanie ruchu dzięki tej drugiej metodzie jest najskuteczniejsze. Jest też opcja mailingowa, którą warto rozważyć. Działania związane z Google Adwords oraz mailingiem powinny być wykonywane przez specjalistów - wtedy istnieje największa szansa na maksymalizację profitów. W przeciwnym wypadku może się okazać, że budżet reklamowy został po prostu zmarnowany.
Szymek_Kato
18 paź 2014, 1:23 (ostatnio zmieniony przez autora 18 paź 2014, 1:24, w całości zmieniany 1 raz)
Skoro już inwestujesz czas i pieniądze dobrze jest założyć formularz na newsletter i zbierać adresy email osób ją odwiedzających. Większość klientów nie jest gotowa na zakup w momencie wejścia na sytronę. Dzięki newsletterom możesz wielokrotnie ponowić próby sprzedaży w dowolnym momencie.
Zbieranie adresów nic nie kosztuje. Polecam apkę [url=http://]freshmail[/url] do tego celu.
Samo katalogowanie może nie wystarczyć do ściągnięcia ruchu. Poza tym świeże [url=http://]strony internetowe[/url] mają to do siebie, że google musi je dopiero zaindexować, więc po 2 dniach na pewno wielkiego ruchu mieć nie będziesz. A swoją drogą jaka branża?
Według mnie bardzo wazne tutaj bedzie pozycjonowanie. Ale jak nie potrafisz sama tego zrobić to lepiej jak zajmie sie tym, ktoś kto naprawdę się na tym zna.
Oczywiście,że pozycjonowanie jest bardzo ważne ale nie sądzicie,że liczy się również wygląd samej strony internetowej? Przystępna strona, z odpowiednio podaną treścią na pewno o wiele bardziej zainteresuje kogoś niż nudna, przeładowana oferta.
Dam ciekawe info:
http://animates.pl/ - tutaj można obecnie zamówić sobie 60 s animacje, które krótko i zwięźle mogą przedstawić co obecnie mamy do zaoferowania. Myślę, że jest to o wiele lepszy sposób na zatrzymanie klienta na naszej stronie i zachęta do zapoznania się z ofertą.
Fb rzeczywiście jst dobrym sposobem na pozyskanie ruchu na stronie ale ja bardziej skłaniałabym się ku pozycjonowaniu. Dzięki niemu można trafić do wielu ludzi. Nie warto pozycjonować na własną rękę bo można sobie zaszkodzić.