Moja żona prowadzi salon kosmetyczny i zastanawiamy się nad gadżetami jako formą promocji. Ma ktoś pomysł, co by to mogło być, bo długopisy jakoś średnio pasują do tej branży...?
barla
18 cze 2015, 11:37 (ostatnio zmieniony przez autora 30 cze 2015, 8:29, w całości zmieniany 8 razy)
Myślę, że może dobrym pomysłem będą pilniczki. Każda kobieta potrzebuje dobrego pilniczka i każda go używa (mężczyźni oczywiście też). Dlatego to bardzo przydatny gadżet, który na pewno ucieszy klientki, zarówno te obecne jak i przyszłe.
Takie pilniczki możesz zamówić na stronie
www.opengift.pl
Mają tam oczywiście wiele innych gadżetów reklamowych, więc jeśli pilniczki wam się nie podobają, albo chcecie więcej niż jeden rodzaj gadżetów, to możecie przejrzeć sobie katalog, w którym jest prawie 4000 produktów i na pewno coś ciekawego wybierzecie.
Są tam zarówno niskobudżetowe pozycje, jak i naprawdę luksusowe dobra.
Pilniczki to świetny pomysł, fajnie by było, jakby dodatkowo była na nim nazwa firmy. Mogą to być także np. bawełniane torby z Twoim logo, nazwą firmy, a w nich właśnie np. pilniczek, zapachowe mydełko, próbki kosmetyków i katalog zabiegów dostępnych w Twoim salonie najlepiej ze zdjęciami efektów.
Możesz przecież zainwestować w produkty reklamowe jak np. opakowania wielkoformatowe z nadrukiem. Myślę, że takie opakowania skutecznie przykują uwagę potencjalnych klientów. W salonie kosmetycznym mogą się też sprawdzić kolorowe półki z kosmetykami.
Najważniejsze jest wyposażenie salonów kosmetycznych bo dzięki dobremu wyposażeniu można zainteresować klientów. Po za tym warto zainwestować w detale takie jak kwiaty czy ozdoby aby wnętrze było klimatyczne. Myślę, że to jest najważniejsze
Sajana
24 sie 2015, 18:44 (ostatnio zmieniony przez autora 29 sie 2015, 20:34, w całości zmieniany 1 raz)
To racja, jednak chodzi o to, żeby móc zainteresować więcej potencjalnych klientek możliwością skorzystania z usług gabinetu. Ja zamówiłam haftowane [url=http://amgsgroup.com/]smycze reklamowe[/url] i rozdaję je klientkom i osobom pytającym o usługi. Rozdawałam je także na lokalnej imprezie targowej.
Myślę, że salon kosmetyczny czy fryzjerski to dziś bardzo dobry biznes, jeżeli oczywiście znamy się na rzeczy i zatrudniamy fachowych pracowników. Moja kuzynka, która jest fryzjerką otwiera właśnie własny zakład i uwagę zwraca nawet na wybór [url=http://www.pro-sprzet.pl/category/fotele-fryzjerskie]foteli fryzjerskich[/url], nie mówiąc już o całej reszcie drobnych szczegółów takich jak odpowiednie przybory czy profesjonalne kosmetyki.
A może upominki dla klientów? Na przykład jakaś mała torba albo koszyk z prezentami. Możecie tam np. włożyć jakis dobry krem, albo profesjonalne olejki do masażu, lub jakieś owoce, czekoladki etc.
Jeżeli zadbasz o dobrą obsługę klientek będziesz miała porządny sprzęt to gadżety nie będą Ci potrzebne. Zainwestuj w dobre wyposażenie i dbaj o jakość usług. A na pewno osiągniesz sukces