Żeby do minimum ograniczyć możliwość popełnienia błędów, to trzeba poobserwować przez jakiś czas swoją zaplanowaną grupę docelową i dopiero gdy ja poznamy zakładać blogi, czy strony internetowe z informacjami, które tych potencjalnych klientów zainteresują, żeby z chwilą otwarcia firmy mieć komu zaoferować swoje produkty. dziś takie strony czy blogi nie mogą być byle jakie, bo nikogo nie zainteresują. jest taka firma która przygotowuje projekty stron, także mobilnych i nawet oferuje pomoc w tworzeniu treści. Przygotowuje łatwy w obsłudze panel adm. dla prowadzącego stronę i daje gwarancje, że strona będzie dobrze widziana przez wyszukiwarki.
Tyle że nie każdy może sobie pozwolić na prowadzenie bloga przed rozpoczęciem działalności. Bo niby z czego będzie żył?
Co więcej tak czy inaczej trzeba później wypozycjonować stronę a koszty są takie same.
Ja natomiast zastanawiam się nad wyceną firmy. Długo się wahałam, ale to chyba czas na jakieś konkretne kroki. Ma ktoś doświadczenie z takimi działaniami? Wszystkie uwagi są dla mnie cenne. Pozdrawiam.
Myślę, że trzeba reklamować firmę właśnie tak, aby przed jej załozeniem było już o niej głośno. Wielkie otwarcia wiadomo przyciągają najwięcej klientów, Później trzeba tylko zadbać żeby to BUM nie zniknęło nagle...
To trochę dziwny pomysł. Oczywiście można poczynić jakieś przygotowania w tym zakresie jeszcze przed rozpoczęciem działalności gospodarczej, ale jeżeli firmy jeszcze niema to co chcesz reklamować? Przed założeniem firmy można np. rozpocząć pozycjonowanie strony internetowej, gdyż efekty pozycjonowania są odłożone w czasie nawet o kilka miesięcy. Jeżeli uznać pozycjonowanie za jakąś formę reklamy to można by się tym kontekście zgodzić z takim pomysłem.