Pamiętaj, że skuteczność reklamy jest bardzo trudno zmierzyć. Nie da się tego zrobić w jakiś prosty sposób sprawdzić. Najlepiej jest zobaczyć ile publikacji w gazetach Twoja reklama wygenerowała (musi być kontrowersyjna), ale to nie zawsze dobry sposób.
Ulotki nie są dobrą formą reklamy... Wiem po sobie że każda ulotka ląduje w koszu a tych rozdających omijam szerokim łukiem.Lepiej jest postawić na analitykę internetową. Jest skuteczna i nikt jej nie wyrzuci do kosza
A moze gadzety reklamowe: dlugopisy, pendrivy itp. Z tego co czytaelm http://www.favore.pl/forum/firma-biuro-reklama/najlepsza-forma-reklamy,1880,2.html#last_post jest to bardzo dobry sposob zeby rozreklamowac firme.
Skuteczna reklama w promocji to polowa sukcesu, trzeba też sie skupic na samej aranżacji by odpowiednio móc co reklamować. Ja do takich działań, by miały rece i nogi wynajęłam firmę. Ludzie w tak fajny i przejrzysty sposób mi 'posortowali" asortyment, że towar sam się sprzedawał.
Reklama to pojęcie bardzo szerokie. Trzeba ją dostosować do rynku, w którym działamy i naszych produktów/usług. Dla jednych skuteczna będzie reklama internetowa, dla innych tylko outdoorowa. Jeśli nie mamy o tym pojęcia, najlepiej skorzystać z pomocy firmy zewnętrznej. Jeśli chodzi o outsourcing usług ma największe doświadczenie. Większość moich znajomych, którzy prowadzili własną działalność czy to w Łodzi, czy w Poznaniu, wolała właśnie wynająć warszawską firmę.