Producenci samochodów od lat podążają za upodobaniami różnych grup społecznych, szukając sposobu na możliwie najlepszą promocję już nawet nie samej marki, ale również stojących za nią wartości. W tym celu Lexus otwiera ekskluzywne punkty „Intersect by Lexus”. Pierwszy „Intersect by Lexus” powstał w tokijskiej dzielnicy Ayoama jesienią zeszłego roku, jednak w planach są już kolejne w Dubaju i Nowym Jorku. Lexus próbuje dotrzeć do klientów, którym bliskie są wartości określające samą markę. Należy więc zapomnieć o tanich styropianowych kubkach i wnętrzach ze sklejki. Na parterze zabiegani mieszkańcy japońskiej metropolii mogą się napić wysokiej jakości kawy. W głębi lokalu zorganizowano specjalną strefę pełniącą rolę wysokiej klasy punktu ekspozycyjnego. W przeciwieństwie do typowego salonu w kawiarniach Lexusa wystawia się wyłącznie jeden, okresowo zmieniany model. Jak Wam się podoba taki pomysł?
Więcej na ten temat przeczytacie tutaj: [url=http://mototarget.pl/news,kafejki_lexusa_,18074.html] „Intersect by Lexus” [/url].
Cytuj