Favore.plForumRemonty, budowa, wnętrza i ogrody

Dobra płyta indukcyjna

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Dobra płyta indukcyjna

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Masa 8 maj 2019, 20:21
    Będę robił mały remont u siebie w kuchni, na początek chcę wymienić kuchenke gazową na jakąś indukcję. Jakąś bo nie znam się na indukcjach, dla mnie to nowość. Szukam w związku z tym czegoś dobrego, na czym się nie przejadę, czegoś co nie zepsuje mi sie od razu po skończeniu gwarancji. Może ktoś cos doradzić? Będe wdzięczny.
    Cytuj
  • Kanita 23 maj 2019, 2:23     (ostatnio zmieniony przez autora 23 maj 2019, 2:33, w całości zmieniany 2 razy)
    Ja też całkiem niedawno zdecydowałam się na kuchenkę indukcyjną. Dla mnie też to był duży krok, bo przecież całe życie gotowałam na gazie. I powiem szczerze: żałuję. Żałuję, że zdecydowałam się tak późno. Powinnam to zrobić dawno temu. Zupełnie inna wygoda, czystość, komfort gotowania. Mam płytę Electrolux 800 FLEX FlexiBridge. Bardzo polecam uśmiech
    Cytuj
  • MartynKa79 30 cze 2019, 22:02
    A jakie ma funkcje fajne, z których warto korzystać ten model?
    Cytuj
  • Chan 16 lip 2019, 11:20
    Ja u siebie mam indukcję electroluxa 600 SENSE SenseBoil i jestem z niej bardzo zadowolony. Cieszę się, że zdecydowałem się na ten model, bardzo udany. Nie mam z nim problemu od samego początku.
    Cytuj
  • Luiziana 23 lip 2019, 14:08
    a moja przyjaciółka zakupiła właśnie wczoraj płytę indukcyjna z Electroluxa SenseBoil i oszalała ) od wczoraj siedzi w kuchni i pichci tz. sieedzi w telefonie bo płyta nie dopuszcza do wykipienia redeukując w odpowiednim momencie moc do poziomu bezpiecznego gotowania
    Cytuj
  • Uncia 16 sie 2019, 22:27
    Tak, w tej płycie właśnie tak jest uśmiech Płyta nagrzewa się tylko pod naczyniem/garnkiem uśmiech
    Cytuj
  • Lilka32 30 paź 2019, 16:12