Favore.plForumSamochody, usługi transportowe

Jak oszukać fotoradar ?, strona 2

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jak oszukać fotoradar ?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • malicja 13 sie 2010, 16:35
    Może zamiast tego kombinowania łatwiej byłoby zwolnić wielki uśmiech
    Cytuj
  • adi_84 13 sie 2010, 20:28
    malicja napisał:Może zamiast tego kombinowania łatwiej byłoby zwolnić wielki uśmiech
    Pracuję jako przedstawiciel handlowy. Czasem muszę przycisnąć, bo inaczej w pracy spędzałbym 24 godziny na dobę. W trasie naprawdę dobrze spisuje się CB radio, a jako dopełnienie sat-nav z zaznaczonymi fotoradarami.
    Cytuj
  • ragik 13 sie 2010, 21:18
    Najłatwiejszym sposobem na oszukanie fotoradaru jest zasłonięcie tablicy rejestracyjnej. Z tego co wiem, to za zasłanianie tablic grozi 100 zł mandatu i 0 punktów karnych wielki uśmiech
    Cytuj
  • kisanka 13 sie 2010, 22:16
    Pomysł z zasłonięciem tablic jest całkiem niezły. Jeżeli rzeczywiście nie przyznają za to punktów karnych, to chyba wypróbuję tą metodę wielki uśmiech
    Cytuj
  • certyfikatlicencja 27 sie 2010, 8:28
    ragik napisał:Najłatwiejszym sposobem na oszukanie fotoradaru jest zasłonięcie tablicy rejestracyjnej. Z tego co wiem, to za zasłanianie tablic grozi 100 zł mandatu i 0 punktów karnych wielki uśmiech
    Samo zasłonięcie tablicy nic nie da jeżeli jest jeszcze naklejka na szybie z numerem rejestracyjnym i na zdjęciu też ją widać. No chyba że tak się ją naklei żeby wycieraczka ją zasłaniała uśmiech
    Cytuj
  • samuraj 4 lis 2010, 21:27