Favore.plForumSzkoły, kursy, szkolenia, korepetycje

NAUCZ SIĘ KOSMETYKI

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

NAUCZ SIĘ KOSMETYKI

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • zylek 23 kwi 2013, 7:32
    Bez urazy, ale takim szkoleniem to na pewno nikt tematu dokładnie nie pozna - gwarantuję.
    Sama pracuję w branży kosmetycznej, ale żeby to wyszło, robiłam szkolenia zawodowe w new nails. Za sobą mam stylizację paznokcia, wizaż, depilację woskiem, a wkrótce również masaż. Można wszystko wykonywać sprawnie po samych szkoleniach, ale one muszą być po prostu konkretne.
    Cytuj
  • Glinka 24 kwi 2013, 16:21
    A czym dokładnie zajmujesz się w salonie kosmetycznym? Dobre są z tego pieniądze? Ile mniej więcej zarabiasz?
    Cytuj
  • zylek 25 kwi 2013, 7:20
    Głównie stylizacja paznokcia, ale również wizaż, depilacja woskiem no i od jakiegoś czasu masaże. Staram się angażować we wszystko co robię, tak aby klienci byli zadowoleni i głównie na tym opieram swoją reklamę...
    Cytuj
  • Adasia01 29 kwi 2013, 23:40
    nigdy nie krecił mnie akurat zawód stricte kosmetyczny związany z zabiegami na skórę, zdecydowanie wolę maskowanie niedoskonałości i upiekszanie. Dobrą praktykę tzn nauka od podstaw miałam w szkole Select, widze jednak ze pokazy czy zajecia doszkalające to norma zeby i takie odbywać, na nich bowiem jest mowa o trendach, wszelkich nowinkach , zreszta klientki same przychodzą i sie dopytują o coraz to nowe usługi;
    Cytuj
  • czizora 7 maj 2013, 10:01
    Bez obrazy, ale uważam, że jest to kolejny kierunek/kurs po którym ludzie nie znajdą pracy. Tego jest teraz bardzo dużo i pracodawcy najpierw wybiorą kogoś z doświadczeniem.
    Cytuj
  • Anula92 16 maj 2013, 22:48
    Moja siostra zrobiła właśnie technika farmacji w tej szkole i jest zadowolona ;]

    Cytuj
  • koniec 20 maj 2013, 15:01