Elektroniczne menu
Intuicyjne i bardzo proste w obsłudze. Atrakcyjne zdjęcia skutecznie działają na zmysł wyobraźni osoby zamawiającej. Przesuwając palcem po ekranie tabletu użytkownik zmienia kategorie dań. Posługując się przyciskami + i - może decydować o ilości porcji.
Zamówienie
Zakładka zamówienie wyświetla podsumowanie wybranych dań, które zostaną przekazane do realizacji. Kelner dodatkowo wskazuje numer stolika w celu określenia właściciela zamówienia i naciska Realizuj.
Realizacja
Nowe zamówienie wygenerowane przez tablet kelnera zostaje wykryte przez panel realizacji zamówień gastronomicznych w kuchni. Przygotowujący posiłki widzą na bieżąco stan wszystkich zamówień na na ekranie dotykowym.
Z poziomu panelu użytkownik oznaczenia zamówienie jako zakończone lub anulowane, bądź też wydłuża czas potrzebny na realizację.
Stany minimalne
System może współpracować z oprogramowaniem magazynowym innych firm, bądź aplikacją FACTORY plus. iKEL może sygnalizować wyczerpywanie się zasobów żywnościowych poszczególnych produktów. Dzięki temu kuchnia zawsze będzie dysponować świeżymi produktami, gotowymi do wykorzystania podczas przygotowania posiłków.
Panel klienta
Każdy klient, którego zamówienie jest przekazywane do realizacji otrzymuje od kelnera 4-znakowy kod. Po wpisaniu na odpowiedniej stronie internetowej klient może śledzić postęp przygotowania zamówienia oraz stoper, który pokazuje szacowany czas pozostały do dostarczenia posiłku.
Mapa
Mapa to specjalnie przygotowany moduł systemu który wizualizuje rzut z góry lokalu, tak aby zaprezentować rozmieszczenie stolików klientów i nadać im odpowiednie kolory. Kolory te są zależne od statusu zamówienia i pomagają kelnerowi o wiele szybciej zorientować się sytuacji, bez konieczności zapamiętywania którego stolika dotyczy zamówienie. Mapa jest prezentowana jako trzecia zakładka modułu kelnera a jej stan jest aktualizowany w czasie rzeczywistym.
Podgląd zamówienia
W każdej chwili kelner może obejrzeć dokładne informacje o zamówieniu naciskając na symbol stolika, z poziomu mapy. Znajdują się tam m.in. informacje o wartości zamówienia oraz szacowanym czasie realizacji. Gdy zamówienie jest zakończone, a klienci uiścili opłatę, kelner może oznaczyć pozycję jako zapłaconą.
PLIKI DO POBRANIA
SŁOWA KLUCZOWE
elektroniczne menu, system informatyczny dla gastronomii, it w restauracji, emenu, tablet jako pomoc kelnera, zarządzanie zamówieniami w restauracji, barze, kawiarni, innowacyjne rozwiązania w gastronomii, skrócenie czasu realizacji zamówień, atrakcyjność menu, zwiększanie zamówień w restauracji