Miejsca o ograniczonej widoczności dla kierujących pojazdami takie jak: skrzyżowania dróg i ulic, wyjazdy z posesji, przystanki komunikacji zbiorowej usytuowane na łukach dróg, drogi wewnętrzne w zakładach produkcyjnych itp.
Lustra drogowe okrągłe, wypukłe o zwiększonym kącie obserwacji zapewniają bezpieczeństwo w miejscach o ograniczonej widoczności dla kierujących pojazdami.
Określając średnicę lustra mamy na myśli średnicę samego wkładu lustrzanego bez obudowy w kolorze biało-czerwonym. Przedstawia to rysunek na przykładzie lustra drogowego o średnicy 800 mm. Średnica (φ) każdego lustra z uwzględnieniem ramy jest większa o 80 mm.
Należy pamiętać o tym, że lustro drogowe powinno być zamocowane minimum 2 m nad poziomem chodnika (pobocza).
Nasze lustra wykonywane są zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz.U. z dnia 23 grudnia, nr 220 poz. 2181), w którym to zostały dokładnie określone nowe standardy luster drogowych. Lustra drogowe okrągłe zostały oznaczone jako U-18a, a lustra drogowe prostokątne jako U-18b. Określono również dokładne wymiary zwierciadeł poszczególnych luster-średnica lustra liczona jest tylko jako średnica samego zwierciadła bez jego obudowy.
Od 30 czerwca 2004 nie jest możliwe umieszczanie na drogach luster drogowych, które nie spełniają nowych warunków technicznych.
Świadectwem uznania dla jakości naszych produktów są pozytywne opinie Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie (nr 248/ple/97) i wyróżnienie przyznane na III Międzynarodowych Targach Budowlanych Autostrada Polska Kielce 1997.