Jeśli Twój laptop:
-zawiesza się, reaguje na docisk
-włącza się, świecą diody, lecz dysk nie pracuje lub też pracuje ale jest brak obrazu
-pojawiają się paski, kostki (artefakty) na ekranie laptopa lub na ekranie zewnętrznym
-nie zawsze reaguje na włącznik
-sam się wyłącza
-ekran jest podzielony na 4,6 lub więcej pulpitów.
-nie wykrywa karty sieciowej, wifi, USB lub pamięci.
Oznacza to, że Twój laptop ma uszkodzone połączenie chipsetu lub układu graficznego z płytą główną.
RAD COM Serwis Laptopów jest firmą z wieloletnim doświadczeniem, pracujemy tylko na wysokiej klasy sprzęcie.
Zdjęcia z aukcji przedstawiają, oryginalnie zdjęcia naszego serwisu i sprzętu, jak widać są robione przez nas, nie są to zdjęcia ściągnięte z internetu aby ukryć "domowy serwis"
Oferujemy Państwu profesjonalną naprawę płyty głównej - naprawę połączenia układów z płytą główną (chipset, grafika), polegającą na wymianie kulek BGA (REBALLING) w bardzo atrakcyjnej cenie. Pracujemy na sprzęcie, który korzysta z podczerwieni jako źródła ciepła, zapewnia to większą precyzję napraw. Duża powierzchnia grzewcza zapobiega odkształcaniu się płyty podczas grzania. Używamy kulek ołowiowych, które posiadają bardziej elastyczne właściwości, co daje nam większą gwarancję trwałości. Wszystko to gwarantuje dłuższą żywotność laptopa po naprawie.
Udzielamy pisemnej gwarancji 3 miesiące na naprawę.
Paragon lub Faktura VAT
Zapraszamy do punktu:
RAD COM Serwis Komputerowy - Os. Stefana Batorego 11g, Poznań
od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18
Kontakt: 722 222 055
Jeśli jesteś z innego miasta nie ma problemu, skontaktuj się z nami a my wyślemy naszego kuriera po laptopa.
Koszt transportu w obie strony to tylko 45zł, niezależnie od ilości.
Paczka ubezpieczona do 5tys. i bezpieczna paczka w cenie
Usługę wykonujemy w ciągu 3 dni roboczych od przyjęcia do serwisu.
Procedura wysyłki laptopa wygląda następująco:
· klient kontaktuje się z nami telefonicznie 722 222 055 lub mailowo Wyślij e-mail i wstępnie opisuje usterkę
· po naszej akceptacji klient przesyła w mailu dokładny adres pod który mamy wysłać kuriera, oraz numer telefonu, imię i nazwisko osoby kontaktowej.
· przeprowadzamy diagnozę, po której wysyłamy mail do klienta z informacją o rodzaju usterki, oraz przedstawiamy koszt jej naprawy.
· Jeśli klient zgadza się na naprawę/wymianę komponentów, otrzymuje diagnozę gratis, a naprawa zostaje wykonana.
· Po wykonanej naprawie kontaktujemy się z klientem z informacją o jej rezultacie.
· Klient należną kwotę przelewa na konto: Bank Millenium 65 1160 2202 0000 0000 9400 6020
· Po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie, odsyłamy sprzęt kurierem.
Ważne aby do paczki dołączyć krótki opis usterki i dane do wysyłki zwrotnej.