banery, (wydrukowany na płachcie materiału przekaz informacyjny lub reklamowy)
Baner dwustronny
Zastosowanie:
konstrukcje reklamowe dwustronne np. „trzepaki”, street banery
banery rozpinane nad ciągami komunikacyjnymi
transparenty
Baner odblaskowy
Zastosowanie:
tablice reklamowe widoczne po zmroku
Zastosowanie:
reklama wielkoformatowa na instalowana budynkach, szczególnie zasłaniająca okna
tablice, (szyld firmowy bez ograniczeń kolorystycznych, możliwość wykonania w technice aplikacji wektorowych (napisy – loga) lub w technice wydruku wielkoformatowego w opcji Hard Solventu. Możliwość prezentowania zdjęć produktów, przejść tonalnych, wszelkich grafik bitmapowych (zdjęciowych). )
szyldy, (element wolnostojący lub wiszący na elewacji budynku lub zawieszony na specjalnej konstrukcji nośnej. Najczęściej szyldy i tablice wykonuje się z płyt PCV lub blach ocynkowanych, na które nakleja się wcześniej wydrukowaną na ploterze solwentowym grafikę. )
witryny, (stosuje się folie kryjące lub okienne perforowane folie OWV /One Way Vision/ jak również dekoracyjne folie okienne z efektem piaskowane lub mrożone szkło. Oklejamy witryny sklepowe, wewnętrzne i na zewnątrz.)
billboardy (wielkoformatowe tablice reklamowe umieszczane na ścianach budynków bądź w otwartym terenie. Billboardy reklamowe produkowane są w różnych kształtach i rozmiarach.
rodzaje:
Billboardy ścienne to tablice montowane na ścianach budynków. Jest to opcja najbardziej ekonomiczna ponieważ wsparcie dla tablicy stanowi sama ściana dzięki której tablica jest solidnie zamocowana. Nie musimy więc płacić za dodatkowe konstrukcje wzmacniające.
Billboardy przestawne są to tablice naziemne, obciążone balastem, które zgodnie z prawem budowlanym nie są trwale związane z gruntem, przez co nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę. Konstrukcja billboardu obliczona i wykonana jest w taki sposób, by obciążeniu podstawy całość była stabilna i bezpieczna. My jako producent billboardów zadbaliśmy o to, by nasze tablice były zaprojektowana zgodnie z normami"Obciążenia Wiatrem" dla strefy I i II na terenie Polski. Billboardy przestawne mają też ten plus, że można je po zakończonej kampanii reklamowej przestawić w inne miejsce.
Billboardy stałe związane z gruntem to takie, które są betonowane do podłoża. Przed montażem tablicy billboardowej wykopywane są dziury lub wykonane za pomocą wiertnicy do ziemi. Następnie nogi billboardów umieszczane są w otworach, po czym zostają zabetonowane. Taki sposób montażu w myśl prawa budowlanego tworzy konstrukcję związaną z gruntem przez co wymagane jest uzyskanie pozwolenia na budowę. Koszt samej tablicy jest mniejszy niż w przypadku billboardu przestawnego z uwagi na to, że odchodzi nam koszt balastu.