Synergius CRM to gotowy program do zarządzania relacjami z klientami. Niezwykle przydatny w zespołach handlowych chcących prowadzić spójne działania w zakresie procesu sprzedaży. Charakteryzuje się dużą elastycznością konfiguracyjną oraz bogatą funkcjonalnością.
Synergius CRM to produkt polskiego przedsiębiorstwa Questy posiadającego ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze wsparcia małych, średnich i dużych organizacji. Zespół pasjonatów nowych technologii oferuje pomoc klientom od pierwszego kontaktu, przez wdrożenie, aż po ciągłe doskonalenie rozwiązania informatycznego.
Możliwości Synergius CRM:
- sprawne zarządzanie przepływem szans sprzedaży na przejrzystym widoku kanban
- gromadzenie wszelkich informacji o potencjalnym kliencie w karcie szansy sprzedaży
- planowanie działań handlowców i wiedza o ich dostępności czasowej dzięki współdzielonemu kalendarzowi
- dostęp do pełnej historii relacji z kontrahentem w karcie klienta
- dwustronna integracja z wykorzystywanym firmie programem magazynowym
- analiza automatycznie tworzonych raportów o działaniach sprzedażowych
- śledzenie realizacji ustalonych celów handlowców
- płynna komunikacja międzyzespołowa dzięki wbudowanemu komunikatorowi
- uspójniony sposób ofertowania klientów
- możliwość zarządzania wszystkimi projektami w jednym systemie
- rozbudowane zarządzanie uprawnieniami wspierające bezpieczeństwo danych
- międzynarodowy rozwój firmy dzięki wielowalutowości i wielojęzyczności
Dlaczego warto wybrać Synergius CRM:
- możliwość zakupu lub wynajmu
- kilka pakietów cenowych do wyboru
- możliwość integracji z popularnymi programami ERP
- pakiety wdrożeniowe
- polskojęzyczne wsparcie
- baza materiałów szkoleniowych
- duże możliwości konfiguracyjne
- brak limitów
- możliwość przejścia na rozwiązanie dedykowane
Więcej informacji oraz możliwość test znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://synergiuscrm.pl/