negatywna
rozwiń
witam
Opiszę przypadek który miał miejsce w w/w serwisie.
No wiec moja siostra mieszkająca w warszawie posiada laptopa sony vaio, który od jakiegoś to czasu zaczął sie dosyc mocno grzać w miejscu wylotu powietrza przy wentylatorze który powinien to ciepło odprowadzac ze środka laptopa na zewnątrz.
Więcej niedomagań ani usterek laptop nie posiadał, poprostu sie grzał a co za tym idzie wyłączał sie gdyż zabezpieczenie procesora przed przegrzaniem w taki właśnie sposób reaguje na wysoką temperaturę wyłączając laptopa.
Oczywiście diagnoza ekspresowa a po niej co???? Wielki szok.
Miła pani z serwisu poinformowała iż uszkodzony jest twardy dysk oraz wentylator, a co za tym idzie należy wymienić wentylator, wymienić twardy dysk, odzyskać dane z uszkodzonego dysku oraz wgrac na nowym dysku nowy system.
(Laptop się przegrzewał i wyłączał).
WYCENA ZA NPRAWĘ -- JEDYNE 1350zł, słownie tysiąc trzysta pięcdziesiąt złotych.
Siostra podziękowała oczywiście za absurdalną usługę, po czym laptop trafił do szczecina do jej brata czyli do mnie.
Laptop został rozkręcony, następnie został oczyszczony wylot powietrza przy wentylatorze.
Zastosowana została nowa pasta pod procesor główny oraz procesor grafiki (koszt pasty 4 zł.,(słownie cztery złote)
Dysk twardy został sprawdzony programami diagnostycznymi które nie znalazły żadnych błędów, (jak mogły znależć skoro ich nie było).
Po naprawie laptop pracował przez trzy doby na pełnych obrotach bez zająknięcia.
Na dzień dzisiejszy wrócił do włascicielki i nie ma z nim najmniejszych problemów.
Tak więc koszt naprawy zmniejszył sie do 4zł plus przesyłka kurierska z warszawy do szczecina i z powrotem.
Podsumowując serwis chciał oszukać swojego klienta oraz wręcz wyłudzić sporą kasę.
I żeby nie było niedomówień nie jestem żadnym serwisantem ani nie pracuję w żadnym serwisie, ot takie hobby naprawa sprzętów różnej masci dla znajomych.
Ocena serwisu,no cóż, nasuwa się jedno słowo
ŻENADA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toloczek@interia.pl
Wystawiona 13-10-2013 20:50
przez toloczek (89.69.1.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Poprosiłam o wycenę naprawy laptopa, m.in. zauważyłam, że coś jest nie tak z napędem dvd (nie odczytywało mi wszystkich płyt, ale większość działała, często odtwarzałam filmy z płyt). Podczas wizyty w serwisie laptop zniknął z moich oczu, technik sprawdzał go na zapleczu. Następnie dostałam wycenę naprawy, m.in. koszt wymiany zepsutego napędu dvd. Wróciłam do domu, aby się zastanowić, okazało się, że po tej wycenie, napęd dvd jest już zupełnie niesprawny i nie mogę go nawet otworzyć. Udałam się znowu do serwisu z informacją, że laptop wrócił do mnie w gorszym stanie, niż go dałam do wyceny. Dostałam informację, że napęd był już całkowicie zepsuty i należy go wymienić. W ciągu dwóch lat używania komputera kieszeń napędu otwierała mi się zawsze, świeciła się dioda, większość płyt działała, więc ciężko mi uwierzyć, że przypadkiem zepsuło się to w dniu, gdy oddałam komputer do wyceny w serwisie.
Wystawiona 12-03-2013 18:01
przez Joanna (109.243.47.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.