negatywna
rozwiń
Witam
NIE POLECAM FIRMY DRIMS!!!!!
Moje doświadczenia:
1. Montaż drzwi 01.06.2010
2. Trzy tygodnie później pierwsza reklamacja zamków w drzwiach - bardzo głośna ich praca
3. Pierwsza naprawa - zużyte plastikowe podkładki w zamkach (po 3 tygodniach SIC!)
4. Kolejna reklamacja w połowie lipca - ten sam powód (czyli znów po 3 tygodniach)
5. Jeszcze nie zdążyli przyjechać z serwisu (po ok 2- 3 dniach od zgłoszenia) - drzwi zacięły się w pokoju z 5 - letnim dzieckiem w środku! Gdyby to nie była niedziela to mąż chyba by te drzwi z zamkiem wymontowanym położył miłej pani na biurku w DRIMsie)
6. Wymienione wszystkie zamki w drzwiach
7. Kolejne 3 tygodnie - kolejna reklamacja - powód ten sam - tak głośna praca zamków, że jeśli ktoś już śpi, a inny idzie, no. do łazienki, to pobudka na baczność
8. Brak reakcji na reklamację - ignorują zgłoszenie
9. Po 2 tygodniach pisemna, powtórna reklamacja, dodatkowo okazało się, że ościeżnica jest źle zamontowana i zawias drzwi o nią obciera
10. Konsultacja z monterem z innej firmy - zamki, które montuje DRIMS w drzwiach są owszem firmy dobrej, bo ABLOY, ale to ta najtańsza wersja produkowana w Chinach, która ma ponoć to do siebie, że zamki "sypią się" na potęgę.
Teraz poczekam kolejne 14 dni - tyla czasu ma DRIMS na załatwienie reklamacji
Jak będą mnie dalej ignorować to przyjdzie kolej na Inspekcję Handlową i tym podobne urzędy. Prawdopodobnie skończy się sprawą w sądzie. Nie po to płaciłam kilkanaście tysięcy złotych za drzwi, aby nie móc z nich spokojnie korzystać!
Decyzja należy do WAS!
Wystawiona 06-09-2010 19:58
przez Bettinka (89.78.15.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.