Favore.pl

Informacje o użytkowniku "DRIMS"

Informacje o użytkowniku "DRIMS"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Użytkownik
DRIMS ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij wiadomość
Kontakt
Drims
Wyślij e-mail
ul. Ks. Skorupki 91
05-091 Ząbki
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
20 sty 2010, 14:41
Logowanie
26 lis 2013, 13:47
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 1
  • Aktywnych usług 1
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
  • Drzwi wewnętrzne, Okna PCV, Okna Drewniane Firma DRIMS z siedzibą w Ząbkach k/Warszawy istnieje od 1992 roku. Od początku istnienia firmy jej specjalnością była - i jest nadal - profesjonalna obsługa kl...Drzwi wewnętrzne, Okna PCV, Okna Drewniane , Ząbki, Warszawa, Gdańsk, mazowieckie Ząbki, Warszawa…mazowieckie
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
negatywna
rozwiń Witam NIE POLECAM FIRMY DRIMS!!!!! Moje doświadczenia: 1. Montaż drzwi 01.06.2010 2. Trzy tygodnie później pierwsza reklamacja zamków w drzwiach - bardzo głośna ich praca 3. Pierwsza naprawa - zużyte plastikowe podkładki w zamkach (po 3 tygodniach SIC!) 4. Kolejna reklamacja w połowie lipca - ten sam powód (czyli znów po 3 tygodniach) 5. Jeszcze nie zdążyli przyjechać z serwisu (po ok 2- 3 dniach od zgłoszenia) - drzwi zacięły się w pokoju z 5 - letnim dzieckiem w środku! Gdyby to nie była niedziela to mąż chyba by te drzwi z zamkiem wymontowanym położył miłej pani na biurku w DRIMsie) 6. Wymienione wszystkie zamki w drzwiach 7. Kolejne 3 tygodnie - kolejna reklamacja - powód ten sam - tak głośna praca zamków, że jeśli ktoś już śpi, a inny idzie, no. do łazienki, to pobudka na baczność 8. Brak reakcji na reklamację - ignorują zgłoszenie 9. Po 2 tygodniach pisemna, powtórna reklamacja, dodatkowo okazało się, że ościeżnica jest źle zamontowana i zawias drzwi o nią obciera 10. Konsultacja z monterem z innej firmy - zamki, które montuje DRIMS w drzwiach są owszem firmy dobrej, bo ABLOY, ale to ta najtańsza wersja produkowana w Chinach, która ma ponoć to do siebie, że zamki "sypią się" na potęgę. Teraz poczekam kolejne 14 dni - tyla czasu ma DRIMS na załatwienie reklamacji Jak będą mnie dalej ignorować to przyjdzie kolej na Inspekcję Handlową i tym podobne urzędy. Prawdopodobnie skończy się sprawą w sądzie. Nie po to płaciłam kilkanaście tysięcy złotych za drzwi, aby nie móc z nich spokojnie korzystać! Decyzja należy do WAS! Wystawiona 06-09-2010 19:58 przez Bettinka (89.78.15.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.