Dominik Jędrzejczak Innowacyjna nauka eBiznesu Wyślij e-mail Boleslawa Chrobrego 1m10 26-340 Drzewica Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
więcej
Jeśli twoi klienci są młodsi niż emeryci, czyli mają poniżej 65 lat to zdecydowanie polecam internet. Blog firmowy itd. Natomiast można też promować się np. w gazetach pisząc artykuł i na końcu dając telefon do firmy.
Jest mnóstwo metod. Warto działać i online i offline :D :> | Dodano: 26 sty 2015, 0:55
więcej
Najprościej mówiąc musisz mieć dużo treści na stronie i odpowiedni wpis seo, żeby go wypozycjonować. Dzisiaj Google lubi blogi bo tam się pojawia non stop nowa treść. Później dodajesz stronę do najlepszych katalogów i nagle ruch na stronie zaczyna się pojawiać :D | Dodano: 26 sty 2015, 0:52
więcej
Przede wszystkim nie wolno jest oszczędzać na reklamę. Trzeba to robić non stop miesiąc w miesiąc. Możesz poszukać oszczędności w innych sferach. Ja np. dowiedziałem się o świetnym sklepie internetowym, gdzie oszczędzam i zarabiam pieniądze i czas. Zawsze myślałem, że kupowanie w necie będzie droższe, a tymczasem okazuje się, że jest tańsze i jeszcze dostarczają Ci zakupy do domku :D | Dodano: 26 sty 2015, 0:33
więcej
Niestety czasami bywa tak, że ludzie zaczynają biznes ale nie znają się na marketingu przez co nie ma klientów i firma zamiast przynosić zyski zaczyna przynosić długi. Dzisiaj trzeba mieć naprawdę solidną wiedzę w tym zakresie :)| Dodano: 25 sty 2015, 23:26
więcej
Są takie szkolenia na żywo i online i offline. Można się z nich naprawdę dużo nauczyć. Te online są o tyle lepsze, że oszczędza się czas i pieniądze bo nie trzeba nigdzie jechać i tracić pieniądze na dojazd i czas bo to zazwyczaj już z pół dnia zajmuje, chyba że jest to kilkudniowe to już w ogóle kilka dni. Jednak jak się pojedzie na żywo to ma się kontakt z tymi ludźmi i to jest ten plus, dlaczego warto brać w tym udział.
Sam w tym roku mam zamiar zacząć prowadzić takie szkolenia, chociaż raz w tygodniu :D | Dodano: 25 sty 2015, 23:23
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.