więcej
Dużo lepszą konwersję od AdWords przynieść może wysoka pozycja w naturalnych wynikach wyszukiwania.
SEO, czyli Pozycjonowanie, to bardzo skuteczna i relatywnie niedroga reklama – o ile zostanie ona dobrze wykonana. | Dodano: 4 lis 2010, 15:06
więcej
Znacie teorie tzw. znieczulenia banerowego i mailingowego? W marketingu te pojęcia pojawiły się stosunkowo niedawno. Oznaczają tyle, że użytkownik internetu podświadomie nie zauważa banerów reklamowych, a większość maili reklamowych usuwa nawet bez otwierania ich. Dzieje się to już na poziomie podświadomym. Stąd odpowiedź branży w postaci, krzykliwych i wyskakujących, nachalnych reklam. Tyle jeżeli chodzi o naukowe podejście do tematu.
Żeby Twoja reklama była skuteczna musisz dać klientowi to czego on potrzebuje. Ile procent odbiorców wygenerowanego maila, szuka właśnie usługi zawartej w wiadomości reklamowej? Odsetek jest naprawdę niewielki.
Z ideą zaspokajania potrzeb doskonale poradziła sobie wyszukiwarka Google. Dała konsumentowi odpowiedzi na nurtujące go pytania i podsunęła usługi i produkty, których on sam szuka. O ile mailing trafia w dużej części do osób kompletnie nie zainteresowanych tematem, o tyle wyniki w wyszukiwarkach pojawiają się jako odpowiedź na konkretne zapotrzebowanie.
Zamiast wydawać pieniądze na tysiące maili, możesz zoptymalizować swój serwis i zlecić jego [url=http://www.qantum.pl/]pozycjonowanie[/url]. Dzięki temu zabiegowi klient szukający usługi lub produktu, który oferujesz trafi właśnie do Ciebie.
| Dodano: 27 paź 2010, 16:09
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.