Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Czy mailing jest skuteczny?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Czy mailing jest skuteczny?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama 1 2 3 4 z 4  
  • Filiposlaw 9 wrz 2010, 11:17
    Mam pytanie - jak w temacie. Czy mailing to skuteczne narzędzie? Słyszałem różne opinie.
    Jeśli macie doświadczenie, powiedzcie jak wygląda procentowo odpowiedź ze strony potencjalnych klientów?

    Cytuj
  • marek_kk 9 wrz 2010, 12:33
    Gdyby mailing nie był skuteczny, nie dostawałbym codziennie po 20-30 mali reklamowych...przymrużenie oka
    Cytuj
  • Filiposlaw 9 wrz 2010, 14:35
    No tak ale to jeszcze o niczym nie swiadczy. Pytanie na ile z tych maili odpowiedzialeś?
    Cytuj
  • Gaik 9 wrz 2010, 15:26
    Jeżeli mailing jest stworzony konsekwentnie, z dobrym pomysłem zdolnym przyciągnąc uwagę odbiorców to jest skuteczny. Natomiast mało oryginalne, suche informacje zwykle od razu ida do kosza. Ale tak działa przeciez każda postać reklamy. Trzeba podejść do tematu w nieszablonowy sposób, jakos zablysnąć na tle innych, a nie powielać banalny schematuśmiech

    Cytuj
  • Barbra67 9 wrz 2010, 15:51
    Wydaje mi sie, że mailing nie jest zbyt skuteczny. Sama bez przerwy dostaję jakieś maile reklamowe, jest tego tyle, że juz z zasady nie czytam tylko od razu lądują w koszu. Juz bardziej skuteczne są portale, które zajmują się promocją firmy w internecie, które są w stanie dotrzeć do ogromnej liczby osób.
    Cytuj
  • Bandito 9 wrz 2010, 18:19
    Bardziej skuteczny od mailingu jest tzw marketing szeptany.
    Cytuj
  • Popeye 9 wrz 2010, 19:55
    Mailing ma małą skuteczność - tylko kilka procent klientów odpowie na mailing. To sa wyniki badań, ale z mojego doświadczenia jest podobnie. Lepiej postawić na coś naprawdę skutecznego jak linki sponsorowane, marketing szeptany, pozycjonowanie.
    Cytuj
  • Gaik 9 wrz 2010, 22:00
    A ja na ostatnio przeprowadzony mailing miałam 40% odpowiedziuśmiech Może to zależy od branży, ale przede wszystkim od pomysłu, dobry mailing może być bardzo skuteczny!
    Cytuj
  • WitoldEs 9 wrz 2010, 23:16
    Mailing jest jak najbardziej skuteczny jeżeli jest prowadzony profesjonalnie, z wiedza nt grupy docelowej, z dobrym pomysłem. My w firmie mamy program, który pozyskuje maile pod kątem naszych oczekiwań, do potencjalnych klientów wysyłamy zapytanie o możliwość przesłania oferty, która wysyłamy chętnym i pozyskaliśmy ta drogą wielu stałych klientówuśmiech
    Cytuj
  • nafnafff 10 wrz 2010, 6:45
    Moja firma też ma wielu klientów dzieki mailingom, tylko to musi być coś naprawdę zachęcającego i nie można być nachalnymuśmiech
    Ale źle przeprowadzony mailing to faktycznie stracony czas, bo juz nawet nie chodzi o koszty, te nie są wielkie, ale szkoda zachodu po prostu.
    Cytuj
1 2 3 4 z 4  
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum