Znacie teorie tzw. znieczulenia banerowego i mailingowego? W marketingu te pojęcia pojawiły się stosunkowo niedawno. Oznaczają tyle, że użytkownik internetu podświadomie nie zauważa banerów reklamowych, a większość maili reklamowych usuwa nawet bez otwierania ich. Dzieje się to już na poziomie podświadomym. Stąd odpowiedź branży w postaci, krzykliwych i wyskakujących, nachalnych reklam. Tyle jeżeli chodzi o naukowe podejście do tematu.
Żeby Twoja reklama była skuteczna musisz dać klientowi to czego on potrzebuje. Ile procent odbiorców wygenerowanego maila, szuka właśnie usługi zawartej w wiadomości reklamowej? Odsetek jest naprawdę niewielki.
Z ideą zaspokajania potrzeb doskonale poradziła sobie wyszukiwarka Google. Dała konsumentowi odpowiedzi na nurtujące go pytania i podsunęła usługi i produkty, których on sam szuka. O ile mailing trafia w dużej części do osób kompletnie nie zainteresowanych tematem, o tyle wyniki w wyszukiwarkach pojawiają się jako odpowiedź na konkretne zapotrzebowanie. Zamiast wydawać pieniądze na tysiące maili, możesz zoptymalizować swój serwis i zlecić jego [url=http://www.qantum.pl/]pozycjonowanie[/url]. Dzięki temu zabiegowi klient szukający usługi lub produktu, który oferujesz trafi właśnie do Ciebie.
Mailing jest dobry ale nie w nadmiarze. Sama wiem po sobie, że z info reklamowych, które otrzymują prawie wszystkie-nieczytane trafiają do kosza. Najlepiej połączyć mailing z ulotkami lub katalogami w zależności jaką masz firmę.
E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. To łatwy i tani sposób pozyskania nowych klientów, prezentacji produktów i usług.
Prowadzony zgodnie z przepisami przez doświadczonych specjalistów potrafi być bardzo skutecznym rozwiązaniem dla rozwoju firmy.
Jeśli chcesz skutecznie zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług zainteresuj się bez abonamentowym programem do wysyłania i łatwego tworzenia mailingów - Newsletter PRO - więcej informacji dotyczących funkcjonalności znajdziesz na stronie
Mailing jest skuteczny ale tylko w jednym przypadku: jeżeli wysyłasz wiadomości do osób, które sobie tego życzą!
Wysyłanie ofert handlowych do niczego się nie spodziewających ludzi raczej możne Ci zaszkodzić niż pomóc w sprzedaży.
Mnie osobiście drażnią maile typu: "wysyłamy do państwa zapytanie czy możemy przesłać ofertę" albo "super lokata 17% w...." Za to chętnie czytam e-maile przychodzące z list mailingowych, na które się zapisałem - o ile nie dostaję w każdej wiadomości reklamy (wtedy szybko się wypisuję).